בעיה בצריבת גלקסי A2 באודין
-
שלום רב,
אשמח אם מישהו יוכל לעזור, אני מנסה לצרוב על גלקסי A260G,
ניסיתי קודם באודין בגירסה האחרונה, ואז מישהו אמר לי שאולי בגלל שהמכשיר קצת ישן עדיף לנסות גירסאות אחרות של אודין, אבל ממש ללא הצלחה. מה יכולה להיות הבעיה?
מצרף כמה תמונות מהנסיונות הכושלים...
!
-
שלום רב,
אשמח אם מישהו יוכל לעזור, אני מנסה לצרוב על גלקסי A260G,
ניסיתי קודם באודין בגירסה האחרונה, ואז מישהו אמר לי שאולי בגלל שהמכשיר קצת ישן עדיף לנסות גירסאות אחרות של אודין, אבל ממש ללא הצלחה. מה יכולה להיות הבעיה?
מצרף כמה תמונות מהנסיונות הכושלים...
!
@נרשמתי-לרגע-קט אמר בבעיה בצריבת גלקסי A2 באודין:
שלום רב,
אשמח אם מישהו יוכל לעזור, אני מנסה לצרוב על גלקסי A260G,
ניסיתי קודם באודין בגירסה האחרונה, ואז מישהו אמר לי שאולי בגלל שהמכשיר קצת ישן עדיף לנסות גירסאות אחרות של אודין, אבל ממש ללא הצלחה. מה יכולה להיות הבעיה?
מצרף כמה תמונות מהנסיונות הכושלים...
!
צלם את השגיאה במכשיר
-
שלום רב,
אשמח אם מישהו יוכל לעזור, אני מנסה לצרוב על גלקסי A260G,
ניסיתי קודם באודין בגירסה האחרונה, ואז מישהו אמר לי שאולי בגלל שהמכשיר קצת ישן עדיף לנסות גירסאות אחרות של אודין, אבל ממש ללא הצלחה. מה יכולה להיות הבעיה?
מצרף כמה תמונות מהנסיונות הכושלים...
!
@נרשמתי-לרגע-קט לפי תמונה 2 לכאו' הכל טוב תעלה צילו"מ אחר שאתה לוחץ על סטארט
-
תודה לכם. זה כבר לא כ"כ רלוונטי. שוב תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות