איך אדע מה הדור של המחשב שלי?
-
@yaakovsas זה מדובר רק על סידרה i
-
@אבי-ים ובאיזה רמה זה?
הוא דווקא די מהיר על אף שהוא ישן...
כמו"כ כמה ליבות יש לו?
יש כאן הסבר בעניין, אני לא יודע בקשר למחשב הזה.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiCgsyc5urwAhXpQEEAHZdCAOIQFjAFegQIGBAD&url=https%3A%2F%2Fwww.lnk.co.il%2Fmedium%2Fintel-cpu&usg=AOvVaw2fSPuSf058kFns85sjiuG7
עריכה:
מהטבלה הזאת בהמכלול נראה ששתים:

אלא שאצלי מופיע לפני ה-2 סוגריים כזה: (TM) וזה מעניין אותי מה זה. לא מופיע שם.
בכ"א תודה לכולכם. -
@yaakovsas כן, ממש עוזר לי.
תודה! -
@אבי-ים ובאיזה רמה זה?
הוא דווקא די מהיר על אף שהוא ישן...
כמו"כ כמה ליבות יש לו?
יש כאן הסבר בעניין, אני לא יודע בקשר למחשב הזה.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiCgsyc5urwAhXpQEEAHZdCAOIQFjAFegQIGBAD&url=https%3A%2F%2Fwww.lnk.co.il%2Fmedium%2Fintel-cpu&usg=AOvVaw2fSPuSf058kFns85sjiuG7
עריכה:
מהטבלה הזאת בהמכלול נראה ששתים:

אלא שאצלי מופיע לפני ה-2 סוגריים כזה: (TM) וזה מעניין אותי מה זה. לא מופיע שם.
בכ"א תודה לכולכם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות