העתקה איטית
-
תודה על העזרה, עוד לא ניסיתי, אבל מקווה שזה יפתור לי את הבעיה.
-
@אחד-מאנש אמר בהעתקה איטית:
אפשר אולי הסבר קצר איך משתמשים בתוכנה (זה באנגלית)
תגרור את הקובץ שברצונך להעתיק עם קליק ימני ובחר בהעתקה או העברה של TeraCopy
-
למישהו יש פתרון לזה שהמחשב (חדש יחסית) התחיל להעתיק לאט?
אשמח לקבל תשובה!
בתודה מראש.@מתחיל-מומחה אבל סתם ככה ..
שאתה מעתיק קבצים מה קורה במנהל המשימות בלשונית ביצועים ? -
@אזלוש אמר בהעתקה איטית:
בהגדרות תפתח אותם תראה את המילה אנגלית ושם תחפש עברית (באנגלית)
זה לא בעברית מלאה
-
דהיינו?
למה צריך דרייברים מיוחדים להעתקה,
זה לא מובנה במחשב? -
למישהו יש פתרון לזה שהמחשב (חדש יחסית) התחיל להעתיק לאט?
אשמח לקבל תשובה!
בתודה מראש.@מתחיל-מומחה האם זה קורה בכל דיסק און קי? אם לא, אז תבדוק את הדיסק און קי שלך אם הוא מתחמם בהעתקה הוא מאט את עצמו כדי לשמור על השבב ואז שום תוכנה לא תעזור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות