עזרה בשיבוט דיסק
-
אני צריך להעביר מערכת הפעלה מכונן HDD ל SSD
שתי הכוננים באותו גודל (250GBׂׂ). בעיקרון רציתי לעבוד לפה ההמלצה של @chv כאן
אבל ממה שראיתי כאן (אחרי שהיא לא נתנה לי את האפשרות הזאת) היא לא תומכת בשיבוט של GPT
אז לכן השתמשתי בתוכנה AOMEI Backupper שהועלתה כאן
אבל משום מה למרות שמבחינת התוכנה השיבוט הסתיים בהצלחה, בפועל השיבוט לא עבד, והמחשב לא הצליח להעלות את המערכת משם
יש למישהו מושג מה הבעיה/תוכנה אחרת שהוא יודע שעובדת בכזה מצב
טנק יו -
אני צריך להעביר מערכת הפעלה מכונן HDD ל SSD
שתי הכוננים באותו גודל (250GBׂׂ). בעיקרון רציתי לעבוד לפה ההמלצה של @chv כאן
אבל ממה שראיתי כאן (אחרי שהיא לא נתנה לי את האפשרות הזאת) היא לא תומכת בשיבוט של GPT
אז לכן השתמשתי בתוכנה AOMEI Backupper שהועלתה כאן
אבל משום מה למרות שמבחינת התוכנה השיבוט הסתיים בהצלחה, בפועל השיבוט לא עבד, והמחשב לא הצליח להעלות את המערכת משם
יש למישהו מושג מה הבעיה/תוכנה אחרת שהוא יודע שעובדת בכזה מצב
טנק יו@aaaa עשית שיבוט גם של המחיצת אתחול?
תנסה אולי להשתמש בתוכנה הזו https://mitmachim.top/topic/16044/acronis-true-image-2021-build-25-7-1-39184-bootable-iso-תוכנת-גיבוי-למחשב-מהטובות-בעולם?_=1622073074075 -
אני צריך להעביר מערכת הפעלה מכונן HDD ל SSD
שתי הכוננים באותו גודל (250GBׂׂ). בעיקרון רציתי לעבוד לפה ההמלצה של @chv כאן
אבל ממה שראיתי כאן (אחרי שהיא לא נתנה לי את האפשרות הזאת) היא לא תומכת בשיבוט של GPT
אז לכן השתמשתי בתוכנה AOMEI Backupper שהועלתה כאן
אבל משום מה למרות שמבחינת התוכנה השיבוט הסתיים בהצלחה, בפועל השיבוט לא עבד, והמחשב לא הצליח להעלות את המערכת משם
יש למישהו מושג מה הבעיה/תוכנה אחרת שהוא יודע שעובדת בכזה מצב
טנק יו -
אני צריך להעביר מערכת הפעלה מכונן HDD ל SSD
שתי הכוננים באותו גודל (250GBׂׂ). בעיקרון רציתי לעבוד לפה ההמלצה של @chv כאן
אבל ממה שראיתי כאן (אחרי שהיא לא נתנה לי את האפשרות הזאת) היא לא תומכת בשיבוט של GPT
אז לכן השתמשתי בתוכנה AOMEI Backupper שהועלתה כאן
אבל משום מה למרות שמבחינת התוכנה השיבוט הסתיים בהצלחה, בפועל השיבוט לא עבד, והמחשב לא הצליח להעלות את המערכת משם
יש למישהו מושג מה הבעיה/תוכנה אחרת שהוא יודע שעובדת בכזה מצב
טנק יו@aaaa אמר בעזרה בשיבוט דיסק:
אבל ממה שראיתי כאן (אחרי שהיא לא נתנה לי את האפשרות הזאת) היא לא תומכת בשיבוט של GPT
מצטער לומר שתוכנות שמתיימרות לעשות שיבוט ולא תומכות בפורמט כזה או אחר זה לא נקרא שיבוט
שיבוט פירושו שמעביר "כל" Sector ללא קשר לתוכן
אחד הבעיות המרכזיות של כמעט (ואול כל) התוכנות מבוססות win, שלא מדובר בשיבוט אמיתי, מדובר בהעברת תוכן עם פרשנויות של יוצרי התוכנה
לא פלא:@aaaa אמר בעזרה בשיבוט דיסק:
אבל משום מה למרות שמבחינת התוכנה השיבוט הסתיים בהצלחה, בפועל השיבוט לא עבד, והמחשב לא הצליח להעלות את המערכת משם
-
@aaaa אמר בעזרה בשיבוט דיסק:
אבל ממה שראיתי כאן (אחרי שהיא לא נתנה לי את האפשרות הזאת) היא לא תומכת בשיבוט של GPT
מצטער לומר שתוכנות שמתיימרות לעשות שיבוט ולא תומכות בפורמט כזה או אחר זה לא נקרא שיבוט
שיבוט פירושו שמעביר "כל" Sector ללא קשר לתוכן
אחד הבעיות המרכזיות של כמעט (ואול כל) התוכנות מבוססות win, שלא מדובר בשיבוט אמיתי, מדובר בהעברת תוכן עם פרשנויות של יוצרי התוכנה
לא פלא:@aaaa אמר בעזרה בשיבוט דיסק:
אבל משום מה למרות שמבחינת התוכנה השיבוט הסתיים בהצלחה, בפועל השיבוט לא עבד, והמחשב לא הצליח להעלות את המערכת משם
-
@משחזר-מידע אפשר לעשות clone דרך לייבCD של לינוקס?
@מישהו12 ברור (dd לדוגמה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות