בעיה בצ'אט של גוגל
-
מישהו יודע מה עושים כשגוגל כותבת לי כזה משפט במקום שאמור להיות הצ'אט, ניסיתי ריענון ולא עזר:
משהו לא בסדר.
קיימת בעיה בחיבור ל-Google. נמשיך לנסות...
תודה רבה. -
מישהו יודע מה עושים כשגוגל כותבת לי כזה משפט במקום שאמור להיות הצ'אט, ניסיתי ריענון ולא עזר:
משהו לא בסדר.
קיימת בעיה בחיבור ל-Google. נמשיך לנסות...
תודה רבה.@שמואל-ששון כנראה הקליטה או מהירות הגלישה נמוכים
-
@שמואל-ששון כנראה הקליטה או מהירות הגלישה נמוכים
@xkcuset אז מה אמורים לעשות?
אין מה לעשות? -
@xkcuset אז מה אמורים לעשות?
אין מה לעשות?@שמואל-ששון אם אתה עם סטיק תשנה מיקום, או תגדיל את החבילה
-
@שמואל-ששון אם אתה עם סטיק תשנה מיקום, או תגדיל את החבילה
@xkcuset הכוונה לזוז מאיפה שאני עכשיו?
-
@xkcuset הכוונה לזוז מאיפה שאני עכשיו?
@שמואל-ששון בדיוק
-
@שמואל-ששון בדיוק
@xkcuset טוב, תודה.
-
מישהו יודע מה עושים כשגוגל כותבת לי כזה משפט במקום שאמור להיות הצ'אט, ניסיתי ריענון ולא עזר:
משהו לא בסדר.
קיימת בעיה בחיבור ל-Google. נמשיך לנסות...
תודה רבה. -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות