Intel Iris Xe Graphics - לאוטוקד
-
מה זה הכרטיס מסך הזה (איך הוא בהשוואה לכרטיסים של nvidia)? והאם הוא מתאים לאוטוקד 2020
כמו"כ האם צריך לאוטוקד 2020 i7 או שמספיק i5? -
מה זה הכרטיס מסך הזה (איך הוא בהשוואה לכרטיסים של nvidia)? והאם הוא מתאים לאוטוקד 2020
כמו"כ האם צריך לאוטוקד 2020 i7 או שמספיק i5?@לחיל-אומר אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
כמו"כ האם צריך לאוטוקד 2020 i7 או שמספיק i5?
תלוי איזה דור אבל i5 יכול להספיק!!
-
@לחיל-אומר לא מתאים.
הוא ברמה של GTX 1030 -
@יהודה-12 GTX 1650 אמור להספיק?
@איציק-דייטש i5-10300H מספיק בקלות?
ועוד שאלה צריך 16GB או שמספיק 8GB?
תודה לכל העוזרים.@לחיל-אומר אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
@איציק-דייטש i5-10300H מספיק בקלות?
אני לא מכיר את התוכנה, אבל אני מאמין שכן
@לחיל-אומר אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
ועוד שאלה צריך 16GB או שמספיק 8GB?
הייתי אומר 16
-
@יהודה-12 GTX 1650 אמור להספיק?
@איציק-דייטש i5-10300H מספיק בקלות?
ועוד שאלה צריך 16GB או שמספיק 8GB?
תודה לכל העוזרים.@לחיל-אומר אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
GTX 1650 אמור להספיק?
כן.
@לחיל-אומר אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
ועוד שאלה צריך 16GB או שמספיק 8GB?
אולי תוכל להסתדר גם עם 8 אבל לא מומלץ. במיוחד אם צריך גם מידול בתלת מימד שאתה חייב 16.
-
@לחיל-אומר אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
GTX 1650 אמור להספיק?
כן.
@לחיל-אומר אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
ועוד שאלה צריך 16GB או שמספיק 8GB?
אולי תוכל להסתדר גם עם 8 אבל לא מומלץ. במיוחד אם צריך גם מידול בתלת מימד שאתה חייב 16.
-
@לחיל-אומר יתאים!
-
@לחיל-אומר ל אאוטוקד בלבד, בלי הרבה רינדורים, ובלי תלת מימד זה יספיק, ולזה ייתכן שגם ה Intel Iris Xe Graphics גם יספיק. (אין לו זכרון גרפי נפרד מכלל המערכת אז זה פחות מומלץ).
עדיף שתפרט יותר מה השימושים שאתה מתכנן למחשב.
@יהודה-12 אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
@לחיל-אומר ל אאוטוקד בלבד, בלי הרבה רינדורים, ובלי תלת מימד זה יספיק, ולזה ייתכן שגם ה Intel Iris Xe Graphics גם יספיק.
רק 2D בלי הרבה רינדורים אבל אני רוצה שיעבוד חלק
חשבתי על המחשב הזה (אני צריך נייד) -
@יהודה-12 אמר בIntel Iris Xe Graphics - לאוטוקד:
@לחיל-אומר ל אאוטוקד בלבד, בלי הרבה רינדורים, ובלי תלת מימד זה יספיק, ולזה ייתכן שגם ה Intel Iris Xe Graphics גם יספיק.
רק 2D בלי הרבה רינדורים אבל אני רוצה שיעבוד חלק
חשבתי על המחשב הזה (אני צריך נייד)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות