דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. מידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה

מידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
63 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S SHIMISOFER313

    @ישראל10 יש כזה עם סמס?

    מוטי זהבמ מנותק
    מוטי זהבמ מנותק
    מוטי זהב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @shimisofer313 להידברות יש סמסים

    עדיף להישאר בשקט ולהיחשב כטיפש, מאשר לדבר ולהסיר כל ספק
    (כנ"ל בפורום)

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מוטי זהבמ מוטי זהב

      @shimisofer313 להידברות יש סמסים

      ד מנותק
      ד מנותק
      דן הלמדן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @מוטי-זהב אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

      להידברות יש סמסים

      אתה יכול לפרט?

      מוטי זהבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דן הלמדן

        @מוטי-זהב אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

        להידברות יש סמסים

        אתה יכול לפרט?

        מוטי זהבמ מנותק
        מוטי זהבמ מנותק
        מוטי זהב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי זהב
        #17

        @דן-הלמדן שיביאו פה בפורום פרטים אני זוכר שראיתי אצל חבר sms שהוא קיבל 5 דקות לפני השקיעה

        עדיף להישאר בשקט ולהיחשב כטיפש, מאשר לדבר ולהסיר כל ספק
        (כנ"ל בפורום)

        יוסי הגאוןי י 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מוטי זהבמ מוטי זהב

          @דן-הלמדן שיביאו פה בפורום פרטים אני זוכר שראיתי אצל חבר sms שהוא קיבל 5 דקות לפני השקיעה

          יוסי הגאוןי מנותק
          יוסי הגאוןי מנותק
          יוסי הגאון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי הגאון
          #18

          @מוטי-זהב אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

          @דן-הלמדן שיביאו פה בפורום פרטים אני זוכר שראיתי אצל חבר sms שהוא קיבל 5 דקות לפני השקיעה

          אשמח לקבל קישור לזה..

          שיתוף הוא אכפתיות!

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

            @מוטי-זהב אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

            @דן-הלמדן שיביאו פה בפורום פרטים אני זוכר שראיתי אצל חבר sms שהוא קיבל 5 דקות לפני השקיעה

            אשמח לקבל קישור לזה..

            E מחובר
            E מחובר
            e613
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי e613
            #19

            @ישראל-100
            לא קיבלתי צינתוק אפילו שנרשמתי

            ישראל10י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E e613

              @ישראל-100
              לא קיבלתי צינתוק אפילו שנרשמתי

              ישראל10י מנותק
              ישראל10י מנותק
              ישראל10
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל10
              #20

              @e613 אתה מתכוון אלי?
              ואם כן לאיזה צינטוק נרשמת?
              [דרך אגב, שמי הוא @ישראל10 ולא @ישראל-100

              מציאת מחירים זולים באליאקספרס
              https://did.li/vZIZH

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י ירושלמיי

                @ישראל10 אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

                יש למישהו מידע על פרסום חינמי במעניינים או בכל מה שזז?
                [אני לא מרוויח על המערכת, כך שאני גם לא יכול לשלם על פרסום].
                תודה מראש

                רשות הרבים ביתד נאמן גם טוב למה שלא תפרסם שם ??

                ישראל10י מנותק
                ישראל10י מנותק
                ישראל10
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @ירושלמיי פרסמתי ביתד היום.
                בא נראה כמה ירשמו.

                מציאת מחירים זולים באליאקספרס
                https://did.li/vZIZH

                י ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • ישראל10י ישראל10

                  @ירושלמיי פרסמתי ביתד היום.
                  בא נראה כמה ירשמו.

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יהודי תמים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @ישראל10 בחינם"?

                  ישראל10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יהודי תמים

                    @ישראל10 בחינם"?

                    ישראל10י מנותק
                    ישראל10י מנותק
                    ישראל10
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @יהודי-תמים כן, ברשות הרבים.

                    מציאת מחירים זולים באליאקספרס
                    https://did.li/vZIZH

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ישראל10י ישראל10

                      @יהודי-תמים כן, ברשות הרבים.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יהודי תמים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @ישראל10 יפה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ישראל10י ישראל10

                        @ירושלמיי פרסמתי ביתד היום.
                        בא נראה כמה ירשמו.

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דן הלמדן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @ישראל10 אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

                        בא נראה כמה ירשמו

                        אני במתח
                        כמה נרשמו היום?

                        ישראל10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוטי זהבמ מוטי זהב

                          @דן-הלמדן שיביאו פה בפורום פרטים אני זוכר שראיתי אצל חבר sms שהוא קיבל 5 דקות לפני השקיעה

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יש לי שאלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @מוטי-זהב אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

                          @דן-הלמדן שיביאו פה בפורום פרטים אני זוכר שראיתי אצל חבר sms שהוא קיבל 5 דקות לפני השקיעה

                          אפשר קישור

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראל10י ישראל10

                            ניתן לקבל גם תזכורות לסו"ז ק"ש לשיטת הגר"א, וגם לשיטת המג"א!!!! וגם לסו"ז תפילה לשיטת הגר"א, וגם.... לפני שקיעת החמה!!!!!
                            חייגו עכשיו 0772049638
                            וכל זה ללא עלות!!!

                            E מחובר
                            E מחובר
                            e613
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @ישראל10
                            נרשמתי לצינתוק שקיעה ולא קיבלתי חזרתי על ההרשמה כמה פעמים
                            מיזם מבורך ישר כח עצום

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דן הלמדן

                              @ישראל10 אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

                              בא נראה כמה ירשמו

                              אני במתח
                              כמה נרשמו היום?

                              ישראל10י מנותק
                              ישראל10י מנותק
                              ישראל10
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל10
                              #28

                              @דן-הלמדן כעת יש 600 בקו כ"י.
                              כמובן, מי שיכול לפרסם את זה כמה שיותר, תבוא עליו ברכה.

                              מציאת מחירים זולים באליאקספרס
                              https://did.li/vZIZH

                              ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ישראל10י ישראל10

                                @דן-הלמדן כעת יש 600 בקו כ"י.
                                כמובן, מי שיכול לפרסם את זה כמה שיותר, תבוא עליו ברכה.

                                ישראליקי מנותק
                                ישראליקי מנותק
                                ישראליק
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #29

                                @ישראל10 באמת אשריך!

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ישראליקי ישראליק

                                  @ישראל10 באמת אשריך!

                                  E מחובר
                                  E מחובר
                                  e613
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                  #30

                                  האם יש מישהו שנרשם ומקבל צינתוקים?

                                  ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • E e613

                                    האם יש מישהו שנרשם ומקבל צינתוקים?

                                    ישראליקי מנותק
                                    ישראליקי מנותק
                                    ישראליק
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @e613 אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

                                    האם יש מישהו שנרשם ומקבל צינתוקים?

                                    אני

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ישראליקי ישראליק

                                      @e613 אמר במידע | קו ק"ש לשיטת המג"א והגר"א, וזמן תפילה, וגם לשקיעת החמה:

                                      האם יש מישהו שנרשם ומקבל צינתוקים?

                                      אני

                                      E מחובר
                                      E מחובר
                                      e613
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @ישראליק
                                      נרשמתי משני מספרים ולא מקבל

                                      ישראל10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • E e613

                                        @ישראליק
                                        נרשמתי משני מספרים ולא מקבל

                                        ישראל10י מנותק
                                        ישראל10י מנותק
                                        ישראל10
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל10
                                        #33

                                        @e613 מוזר מאוד.
                                        למה נרשמת?

                                        מציאת מחירים זולים באליאקספרס
                                        https://did.li/vZIZH

                                        E H 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ישראל10י ישראל10

                                          @e613 מוזר מאוד.
                                          למה נרשמת?

                                          E מחובר
                                          E מחובר
                                          e613
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @ישראל10
                                          שקיעה
                                          נ.ב דבר מאוד מבורך
                                          אשמח אם יהיה אפשרות של צה״כ 20 דקות אחרי השקיעה

                                          ישראל10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר