בעיות בבלוטוס בפלאפון
-
@עניו-כמשה הסבר?
בלוטוס זה טכנולוגיה.
או שהאוזניות\רמקול וכדומה דפוקות, או שהאנטנה של הפלאפון דפוקה.
אבל השבבים של ביל גייטס מהחיסון
עוד לא שיבשו את הבלוטוס עצמו, לפחות לא אצלי. -
כבר בדקתי בכמה טלפונים ואני לא יודע מה זה
אבל כל בלוטוס שאני מחבר אני צריך להשאר עם המכשיר צמוד אלי אחרת יש קיטועים בחיבור
אולי זה קשור למכשיר (בדקתי בסי 2 ובסי 5)
אשמח לעזרה לדעת על מה ולמה כל הבלאגן הזה@עניו-כמשה בדקת בC5 אם הGPS עובד? כי בדרך כלל כשהGPS לא עובד גם הבלוטוס' חלש מאד כי המוכר לא חיבר את שני האנטנות, לגבי הC2 כנראה עדיין לא הצמדת את האנטנות ללוח אם
-
@עניו-כמשה בדקת בC5 אם הGPS עובד? כי בדרך כלל כשהGPS לא עובד גם הבלוטוס' חלש מאד כי המוכר לא חיבר את שני האנטנות, לגבי הC2 כנראה עדיין לא הצמדת את האנטנות ללוח אם
@שלמה-ווייס אמר בבעיות בבלוטוס בפלאפון:
@עניו-כמשה בדקת בC5 אם הGPS עובד? כי בדרך כלל כשהGPS לא עובד גם הבלוטוס' חלש מאד כי המוכר לא חיבר את שני האנטנות, לגבי הC2 כנראה עדיין לא הצמדת את האנטנות ללוח אם
באמת הבלוטוס לא עובד שם
יש לזה פתרון? -
@שלמה-ווייס אמר בבעיות בבלוטוס בפלאפון:
@עניו-כמשה בדקת בC5 אם הGPS עובד? כי בדרך כלל כשהGPS לא עובד גם הבלוטוס' חלש מאד כי המוכר לא חיבר את שני האנטנות, לגבי הC2 כנראה עדיין לא הצמדת את האנטנות ללוח אם
באמת הבלוטוס לא עובד שם
יש לזה פתרון?@עניו-כמשה אני לא מכיר את הC5 אבל בC2 צריך להרים את האנטנה של הבלוטוס ואז זה אמור לעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות