העברת ההודעות ממרכז ההודעות למסך עצמו
-
לאחרונה אני מקבל את כל ההתראות למרכז ההודעות במקום במסך עצמו בצד ימין
למשל ההודעה הזו

אשמח לדעת האם ניתן להחזיר את ההודעות בחזרה למסך עצמו
תודה רבה -
@מוגן מה היה לך לפני זה?
כי זה בעיקרון קופץ למטה במסך ואז אתה יכול לראות את זה במרכז ההודעות. -
@דודי-א זה קופץ למטה בצד שמאל ואז נעלם למרכז ההודעות, ולפני זה, זה היה קופץ בצד ימין, ולא היה נשאר אח"כ במרכז ההודעות.
-
@מוגן אמר בהעברת ההודעות ממרכז ההודעות למסך עצמו:
ולפני זה, זה היה קופץ בצד ימין,
לא יודע בחיים לא ראיתי שקפץ הודעה של המחשב בצד ימין,
אולי זה בהגדרות של התוסף הזהפוסט זה נמחק! -
@דודי-א בעבר כל ההודעות היו בצד ימין ולא במרכז ההודעות עד שווינדוס שינו את זה, השאלה היא האם אפשר להחזיר את המצב לקדמותו.
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות