המחשב לא קורא לי את הכונן
-
@googie הכונן הבעייתי הוא דיסק 2 שמופיע בניהול דיסקים?
א''כ נראה שהבעיה היא עם הקצאת אות כונן @משחזר-מידע לא?
אגב העלת תמונה של הסמארט של הכונן הלא נכון תתקן ותעלה תמונה מהכונן של ה2 טרה לא 256 ג'יגה@קינג-קומפיוטר אמר בהמחשב לא קורא לי את הכונן:
א''כ נראה שהבעיה היא עם הקצאת אות כונן
אכן זה מה שנראה כרגע הבעייה
@googie זה לא הדוח המבוקש
תעלה את הדוח של דיסק 2 -
@googie הכונן הבעייתי הוא דיסק 2 שמופיע בניהול דיסקים?
א''כ נראה שהבעיה היא עם הקצאת אות כונן @משחזר-מידע לא?
אגב העלת תמונה של הסמארט של הכונן הלא נכון תתקן ותעלה תמונה מהכונן של ה2 טרה לא 256 ג'יגה@קינג-קומפיוטר זה?

-
@קינג-קומפיוטר זה?

@googie אמר בהמחשב לא קורא לי את הכונן:
זה?
הדוח הזה נראה (סוג של) תקין
הבעיה הוא הדיסק עצמו
מסוכן להשאר עם העתק יחיד שמאוחסן בדגם הזה של הדיסק
וללא קשר, בזמנים של היום חייב גיבוייםו... תטפל בהקצאת אות כונן
-
@קינג-קומפיוטר זה?

@googie נכון
-
@googie אמר בהמחשב לא קורא לי את הכונן:
זה?
הדוח הזה נראה (סוג של) תקין
הבעיה הוא הדיסק עצמו
מסוכן להשאר עם העתק יחיד שמאוחסן בדגם הזה של הדיסק
וללא קשר, בזמנים של היום חייב גיבוייםו... תטפל בהקצאת אות כונן
@משחזר-מידע @קינג-קומפיוטר מה זה הקצאת דיסק כונן ?
-
@משחזר-מידע @קינג-קומפיוטר מה זה הקצאת דיסק כונן ?
-
-
-
@googie השורה הרביעית שינוי אות ונתיבי כונן
-
@googie השורה הרביעית שינוי אות ונתיבי כונן
-
@משה-מזרחי תודה רבה לכל העוזרים והמסעיים האלופים שעזרו לי
שבת שלום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

