איך מחליפים לפונט מסויים בC2?
-
תודה מראש
-
תודה מראש
-
תודה מראש
@טובאל-מנור אמר באיך מחליפים לפונט מסויים בC2?:
תודה מראש
עושים את זה דרך הקושחה
עיין פה
https://mitmachim.top/topic/22112/עזרה-הבנתי-שיש-אפשרות-לשנות-גופנים-לנוקיה-c2תודה ל @חברים
ופה
https://mitmachim.top/topic/915/שאלות-בנוגע-לעריכת-קובץ-ppm-לנוקיה-c2-בצמוד-למדריך/6?_=1620989575903 -
@טובאל-מנור אמר באיך מחליפים לפונט מסויים בC2?:
תודה מראש
עושים את זה דרך הקושחה
עיין פה
https://mitmachim.top/topic/22112/עזרה-הבנתי-שיש-אפשרות-לשנות-גופנים-לנוקיה-c2תודה ל @חברים
ופה
https://mitmachim.top/topic/915/שאלות-בנוגע-לעריכת-קובץ-ppm-לנוקיה-c2-בצמוד-למדריך/6?_=1620989575903@יוסי-הגאון לא הבנתי איך בדיוק לעשות את זה יש איזה מדריך מסודר?
-
@יוסי-הגאון לא הבנתי איך בדיוק לעשות את זה יש איזה מדריך מסודר?
@טובאל-מנור אמר באיך מחליפים לפונט מסויים בC2?:
@יוסי-הגאון לא הבנתי איך בדיוק לעשות את זה יש איזה מדריך מסודר?
לא ידוע לי על מדריך..
-
@טובאל-מנור אמר באיך מחליפים לפונט מסויים בC2?:
@יוסי-הגאון לא הבנתי איך בדיוק לעשות את זה יש איזה מדריך מסודר?
לא ידוע לי על מדריך..
@יוסי-הגאון טוב תודה כי אני לא כ"כ יודע איך לעשות את זה ודרך איזה תוכנה וכו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות