טלגרם ללא אפשרות לקבל sms
-
@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד לחשבון קיים אפשר רק עם sms או שהחשבון פתוח בעוד מכשיר ואז הוא שולח לשם.
אפשר ליצור חשבון חדש בלי sms תראה פה
https://mitmachim.top/topic/20246/טלגרם-על-מספר-כשר-ללא-sms-אפשריזה פגום לא הצלחתי לפתוח
@למדן-וחסיד איפה נתקעת?
לפני 2 דקות הצלחתי. (באפליקציה)
שוב אני מדגיש זה רק לחשבון חדש..
לא כניסה לחשבון קיים -
@למדן-וחסיד איפה נתקעת?
לפני 2 דקות הצלחתי. (באפליקציה)
שוב אני מדגיש זה רק לחשבון חדש..
לא כניסה לחשבון קיים -
@למדן-וחסיד
לא יודע מה התקלה אצלך
אצלי זה חילץ
בבקשה
telegram-for-desktop-0-9-28.exe -
@למדן-וחסיד
לא יודע מה התקלה אצלך
אצלי זה חילץ
בבקשה
telegram-for-desktop-0-9-28.exe@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד
לא יודע מה התקלה אצלך
אצלי זה חילץ
בבקשה
telegram-for-desktop-0-9-28.exeעכשיו הלך
אבל כנראה שאני צריך למחוק את החשבון הישן קודם -
@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד
לא יודע מה התקלה אצלך
אצלי זה חילץ
בבקשה
telegram-for-desktop-0-9-28.exeעכשיו הלך
אבל כנראה שאני צריך למחוק את החשבון הישן קודם@למדן-וחסיד אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד
לא יודע מה התקלה אצלך
אצלי זה חילץ
בבקשה
telegram-for-desktop-0-9-28.exeעכשיו הלך
אבל כנראה שאני צריך למחוק את החשבון הישן קודםהשאלה אם אפשר למחוק בלי להיכנס
וגם אם אני מוחק אם אפשר לפתוח מחדש עם אותו מספר -
@למדן-וחסיד אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד
לא יודע מה התקלה אצלך
אצלי זה חילץ
בבקשה
telegram-for-desktop-0-9-28.exeעכשיו הלך
אבל כנראה שאני צריך למחוק את החשבון הישן קודםהשאלה אם אפשר למחוק בלי להיכנס
וגם אם אני מוחק אם אפשר לפתוח מחדש עם אותו מספר -
@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
השאלה אם אפשר למחוק בלי להיכנס
אי אפשר ..
ניסיתי לפתוח חשבון ממספר אחר
גם עושב בעיות -
@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
השאלה אם אפשר למחוק בלי להיכנס
אי אפשר ..
ניסיתי לפתוח חשבון ממספר אחר
גם עושב בעיות@למדן-וחסיד
עכשיו ניסתי לפתוח חדש
עם מספר שיש אפשרות לקבל sms
גם לא הלך -
@מה-הבעיה אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
@למדן-וחסיד אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
השאלה אם אפשר למחוק בלי להיכנס
אי אפשר ..
ניסיתי לפתוח חשבון ממספר אחר
גם עושב בעיות@למדן-וחסיד אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
גם עושב בעיות
@למדן-וחסיד אמר בטלגרם ללא אפשרות לקבל sms:
גם לא הלך
איך אפשר לעזור לך ככה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
