עריכת ווידיאו-המלצות
-
@כמה-טוב-השם איזה סינון אתה?!
@מישהו12
נתיב -
@מישהו12

זה חסום לי@כמה-טוב-השם חפש בפורום, או- נסה את זה
-
@מישהו12 אמר בעריכת ווידיאו-המלצות:
@יודוד אמר בעריכת ווידיאו-המלצות:
@מישהו12 הוא בעברית ? רוב המתחילים מחפשים בעברית
אם כך, openshot.
כלומר??
-
@כמה-טוב-השם חפש בפורום, או- נסה את זה
@כיפה-אדומה אמר בעריכת ווידיאו-המלצות:
@כמה-טוב-השם חפש בפורום, או- נסה את זה
מה אני עושה זה גם חסום לי
-
@מישהו12 אמר בעריכת ווידיאו-המלצות:
@יודוד אמר בעריכת ווידיאו-המלצות:
@מישהו12 הוא בעברית ? רוב המתחילים מחפשים בעברית
אם כך, openshot.
כלומר??
@כמה-טוב-השם openshot הוא בעברית
-
@כמה-טוב-השם openshot הוא בעברית
@יודוד השאלה איך אני יכול לקבל אותו אם חסום לי הגישה אליו
-
@יודוד השאלה איך אני יכול לקבל אותו אם חסום לי הגישה אליו
-
@כמה-טוב-השם בבקשה openshot
@יודוד
חבל שא''א לתת פעמים לייק

-
@יודוד
חבל שא''א לתת פעמים לייק

-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות