ביטול רדיו בנגן סמארט באס
-
@יאיר-מן בתור נציג של ובערת הרעדיו למישהו יש קושחה לנגן זה ללא רדיו או מישהו יודע איזה קובץ למחוק להסרת הרדיו
תודה -
@יודי
אין קושחה כזאת.
יש את זה רק לסמוויקס והם לא שחררו את זה לאף אחד.
ואגב ניתוק פיזי בנגן זה פשוט מאוד, פותחים את המכסה האחורי ומורידים רכיב M5807 עם 4 רגליים משני צדדים.@איש-ימיני אני מדבר על Q2 שם אין כזה אופציה
-
@איש-ימיני אני מדבר על Q2 שם אין כזה אופציה
-
מישהו יודע איך מוסיפים רדיו לסמארט באס?
-
@יודי
אני אכן דיברתי על סמארטבאס רגיל.
אך בכל מכשיר ניתן לנתק פיזית.
יכול להיות ששם זה רכיב אחר, כבר הרבה זמן לא פתחתי את הנגן הזה.
אם יהיה לי בזמן הקרוב אכתוב לך את הרכיב.@איש-ימיני זה לא רכיב רגיל זה מערכת הפעלה אנדרואיד ואין שם את הרכבים הסטנדרטים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות