עזרה בתיכנות קו בימות המשיח
-
אני מעונין להקים קו בימות המשיח
הקו יכלול הודעות שיושארו בשלוחה 1 ובשלוחה 2
ניתן יהיה להירשם לקבלת צינתוקים הן מהודעות שהושארו בשלוחה 1 והן מהודעות שהושארו בשלוחה 2
הבעיה שלי היא כזו, שמי שנרשם לקבלת צינתוק משני השלוחות ביחד, אזי כשהוא מקבל צינתוק איננו יודע אם זה מהודעה שהושארה בשלוחה 1 או מהודעה שהושארה בשלוחה 2
האם יש אופציה לעשות שכשהוא מתקשר המערכת תגיד לו משהו בסגנון 'יש לך הודעה בשלוחה 2 שעדיין לא שמעת' וכדומה?
אשמח לפיתרון
תודה רבה -
אני מעונין להקים קו בימות המשיח
הקו יכלול הודעות שיושארו בשלוחה 1 ובשלוחה 2
ניתן יהיה להירשם לקבלת צינתוקים הן מהודעות שהושארו בשלוחה 1 והן מהודעות שהושארו בשלוחה 2
הבעיה שלי היא כזו, שמי שנרשם לקבלת צינתוק משני השלוחות ביחד, אזי כשהוא מקבל צינתוק איננו יודע אם זה מהודעה שהושארה בשלוחה 1 או מהודעה שהושארה בשלוחה 2
האם יש אופציה לעשות שכשהוא מתקשר המערכת תגיד לו משהו בסגנון 'יש לך הודעה בשלוחה 2 שעדיין לא שמעת' וכדומה?
אשמח לפיתרון
תודה רבה@משתמש-מקצוען אמר בעזרה בתיכנות קו בימות המשיח:
אני מעונין להקים קו בימות המשיח
הקו יכלול הודעות שיושארו בשלוחה 1 ובשלוחה 2
ניתן יהיה להירשם לקבלת צינתוקים הן מהודעות שהושארו בשלוחה 1 והן מהודעות שהושארו בשלוחה 2
הבעיה שלי היא כזו, שמי שנרשם לקבלת צינתוק משני השלוחות ביחד, אזי כשהוא מקבל צינתוק איננו יודע אם זה מהודעה שהושארה בשלוחה 1 או מהודעה שהושארה בשלוחה 2
האם יש אופציה לעשות שכשהוא מתקשר המערכת תגיד לו משהו בסגנון 'יש לך הודעה בשלוחה 2 שעדיין לא שמעת' וכדומה?
אשמח לפיתרון
תודה רבהיש אופציה להגדיר שיצנק ממספראחר ואז הוא ידע שזה מהשלוחה השניה
דבר עם שירות הלרוחות
בעלות של 11 שח -
@משתמש-מקצוען אמר בעזרה בתיכנות קו בימות המשיח:
אני מעונין להקים קו בימות המשיח
הקו יכלול הודעות שיושארו בשלוחה 1 ובשלוחה 2
ניתן יהיה להירשם לקבלת צינתוקים הן מהודעות שהושארו בשלוחה 1 והן מהודעות שהושארו בשלוחה 2
הבעיה שלי היא כזו, שמי שנרשם לקבלת צינתוק משני השלוחות ביחד, אזי כשהוא מקבל צינתוק איננו יודע אם זה מהודעה שהושארה בשלוחה 1 או מהודעה שהושארה בשלוחה 2
האם יש אופציה לעשות שכשהוא מתקשר המערכת תגיד לו משהו בסגנון 'יש לך הודעה בשלוחה 2 שעדיין לא שמעת' וכדומה?
אשמח לפיתרון
תודה רבהיש אופציה להגדיר שיצנק ממספראחר ואז הוא ידע שזה מהשלוחה השניה
דבר עם שירות הלרוחות
בעלות של 11 שח@mgm-ivr מחפש משהו דווקא בסגנון שציינתי
אני יכול גם לפתוח שני קווים בחינם...
אני רוצה משהו נוח ויעיל וכמובן בחינם...
תודה בכל אופן. -
@mgm-ivr מחפש משהו דווקא בסגנון שציינתי
אני יכול גם לפתוח שני קווים בחינם...
אני רוצה משהו נוח ויעיל וכמובן בחינם...
תודה בכל אופן.@משתמש-מקצוען אני עשיתי משהו כזה עם פליטר עם השארת הודעה.
-
@mgm-ivr מחפש משהו דווקא בסגנון שציינתי
אני יכול גם לפתוח שני קווים בחינם...
אני רוצה משהו נוח ויעיל וכמובן בחינם...
תודה בכל אופן.@משתמש-מקצוען יש עוד אפשרויות אבל כמובן עדיף כן ללכת על עוד זיהוי על אותו מערכת
כי אם נכנס הודעה גם ב-1 וגם ב-2 והוא עוד לא ענה לצינתוק על 1 הוא יפספס על 2. -
@משתמש-מקצוען יש עוד אפשרויות אבל כמובן עדיף כן ללכת על עוד זיהוי על אותו מערכת
כי אם נכנס הודעה גם ב-1 וגם ב-2 והוא עוד לא ענה לצינתוק על 1 הוא יפספס על 2.@מוגן אשמח לדעת איך עושים פילטר כמו שציינת
-
@מוגן אשמח לדעת איך עושים פילטר כמו שציינת
@משתמש-מקצוען מישהו באמצע להסביר לך בימות תתייחס.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות