פריצת אופיס לא דרך שורת הפקודה
-
@הנני-העני תתודה
בא ננסה
מה זאת אומרת שיבש לי, פתח הרבה פעמים את סייר בקבצים? -
@הנני-העני מה שיבש ?
מה שיש פה?
https://official-kmspico.org/downloading-kmspico/ -
-
@הנני-העני זה לא יורד לי בגלל שזה מזדהה כווירוס.
השבתתי ווינדוס דפנדר ועדיין...
תחלס' הסרתי את אופיס 2021 כמו ילד גדול והתקנתי 2019 שנפרץ צי'ק צק....
טוב... ההפסד של המודרנה שאני לא הולך איתה... -
-
@הנני-העני זה לא יורד לי בגלל שזה מזדהה כווירוס.
השבתתי ווינדוס דפנדר ועדיין...
תחלס' הסרתי את אופיס 2021 כמו ילד גדול והתקנתי 2019 שנפרץ צי'ק צק....
טוב... ההפסד של המודרנה שאני לא הולך איתה...@ישראל10 אמר בפריצת אופיס לא דרך שורת הפקודה:
@הנני-העני זה לא יורד לי בגלל שזה מזדהה כווירוס.
השבתתי ווינדוס דפנדר ועדיין...
תחלס' הסרתי את אופיס 2021 כמו ילד גדול והתקנתי 2019 שנפרץ צי'ק צק....
טוב... ההפסד של המודרנה שאני לא הולך איתה...דפנדר הושבת?
מה עם כרום?
\
למה אתה לא מתקין את אופיס 365 (=הכי הכי חדש)? -
@ישראל10 אמר בפריצת אופיס לא דרך שורת הפקודה:
@הנני-העני זה לא יורד לי בגלל שזה מזדהה כווירוס.
השבתתי ווינדוס דפנדר ועדיין...
תחלס' הסרתי את אופיס 2021 כמו ילד גדול והתקנתי 2019 שנפרץ צי'ק צק....
טוב... ההפסד של המודרנה שאני לא הולך איתה...דפנדר הושבת?
מה עם כרום?
\
למה אתה לא מתקין את אופיס 365 (=הכי הכי חדש)?@הנני-העני אוקיי, לא ידעתי שיש אפציה כזאת..
וכבר הורדתי, אין לי כוח להסיר ולהתקין מחדש, [בכל זאת זה לא המחשב שלי...] -
@הנני-העני אוקיי, לא ידעתי שיש אפציה כזאת..
וכבר הורדתי, אין לי כוח להסיר ולהתקין מחדש, [בכל זאת זה לא המחשב שלי...]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
