שאלה לגבי שמיעה עם אוזניות דרך המחשב.
-
איך יש אפשרות לשמיעה דרך המחשב במקביל עם שתי אוזניות, כשאחת מחוברת דרך הבלוטוס, והשניה עם כבל לaux in.
-
@שמח-לעזור מה הקשר? הוא מבקש אחת בלוטוס!
נראה לי ששמעתי פעם שאפשר, צריך לברר. -
@שמח-לעזור מה הקשר? הוא מבקש אחת בלוטוס!
נראה לי ששמעתי פעם שאפשר, צריך לברר.@שמואל-ששון לחבר יציאה אחת למשהו שמקשר בלוטוס
-
איך יש אפשרות לשמיעה דרך המחשב במקביל עם שתי אוזניות, כשאחת מחוברת דרך הבלוטוס, והשניה עם כבל לaux in.
@איצי כן, תעקוב אחרי ההוראות:
- חבר את האוזנית בלוטוס למחשב
- לחץ לחצן ימני על הסמל של הרמקול בשורת המשימות:

ובחר צלילים (אחד לפני האחרון למטה) - כנס לכרטיסייה השנייה (הקלטות) ותפעיל את ההתקן סטריאו מיקס (stereo mix)

- לחצן ימני על סטריאו מיקס ובחר מאפיינים, כנס לכרטיסייה השניה (listen או איך שזה שלא יהיה בגרסה העברית)

- סמן וי על [הקשב למכשיר זה], ובחר ברשימה מתחת שהפלייבק יעבור לאוזניית בלוטוס שחיברת למחשב
- בסמל הסאונד למטה בחר שהשמע יושמע דרך הרמקולים ולא דרך האוזנייה

- הקשב בהנאה דרך שתי האוזניות
-
@איצי כן, תעקוב אחרי ההוראות:
- חבר את האוזנית בלוטוס למחשב
- לחץ לחצן ימני על הסמל של הרמקול בשורת המשימות:

ובחר צלילים (אחד לפני האחרון למטה) - כנס לכרטיסייה השנייה (הקלטות) ותפעיל את ההתקן סטריאו מיקס (stereo mix)

- לחצן ימני על סטריאו מיקס ובחר מאפיינים, כנס לכרטיסייה השניה (listen או איך שזה שלא יהיה בגרסה העברית)

- סמן וי על [הקשב למכשיר זה], ובחר ברשימה מתחת שהפלייבק יעבור לאוזניית בלוטוס שחיברת למחשב
- בסמל הסאונד למטה בחר שהשמע יושמע דרך הרמקולים ולא דרך האוזנייה

- הקשב בהנאה דרך שתי האוזניות
-
@שמח-לעזור לחצן ימני ותאפשר אותו
-
@שמח-לעזור מה הקשר? הוא מבקש אחת בלוטוס!
נראה לי ששמעתי פעם שאפשר, צריך לברר. -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
