האם אני יכול לקחת מפתח מוצר של WIN10 ולהשתמש בו לעוד מחשב?
-
האם אני יכול לקחת מפתח מוצר של WIN10 ולהשתמש בו לעוד מחשב?
אני רוצה לאקטב את המכונה וירטואלית

@שמח-לעזור
זה תלוי בסוג אם זה oem או retail או בכלל פרוץ
ואז תשאל , איך אדע?
תשובה:איך לדעת אם הווינדוס חוקי או פרוץ?
לפתוח שורת הפקודה ולכתוב:
slmgr -dliוללחוץ אנטר.
ייפתח חלונית קטנה
אם כתוב בה:
OEM- זה רישיון רגיל של ווינדוס (הום) שהגיע ע"י יצרן המחשב.
RETAIL- זה רישיון שנקנה בכסף מלא ממיקרוספט (די נדיר, אחרי הכל כמה כבר משלמים היום...)
VOLUME- זה רשיון KMS שזה אומר כנראה לא מקורי דהיינו שזה גירסא פרוצה.קרדיט
בהצלחה!! -
@שמח-לעזור
זה תלוי בסוג אם זה oem או retail או בכלל פרוץ
ואז תשאל , איך אדע?
תשובה:איך לדעת אם הווינדוס חוקי או פרוץ?
לפתוח שורת הפקודה ולכתוב:
slmgr -dliוללחוץ אנטר.
ייפתח חלונית קטנה
אם כתוב בה:
OEM- זה רישיון רגיל של ווינדוס (הום) שהגיע ע"י יצרן המחשב.
RETAIL- זה רישיון שנקנה בכסף מלא ממיקרוספט (די נדיר, אחרי הכל כמה כבר משלמים היום...)
VOLUME- זה רשיון KMS שזה אומר כנראה לא מקורי דהיינו שזה גירסא פרוצה.קרדיט
בהצלחה!!@הנני-העני זה OEM...
-
@הנני-העני זה OEM...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)