איך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?
-
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
שלום לחצתי כל שאני רוצה שתצוגת משימות תציג 30 ימים איך אני יכול לבטל את זה?

איפה נמצאת האפשרות הזו?!
-
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
שלום לחצתי כל שאני רוצה שתצוגת משימות תציג 30 ימים איך אני יכול לבטל את זה?

איפה נמצאת האפשרות הזו?!
-
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
אה, אני לעולם לא השתמשתי בזה (ואני אפי' לא יודע מה זה..)
מחילה. -
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
אה, אני לעולם לא השתמשתי בזה (ואני אפי' לא יודע מה זה..)
מחילה. -
@יוסי-הגאון
הוא נרלי מדבר על ציר הזמן בווינ 10 סמל 3 או 4 מימין למטה בשורת המשימות ע"ש@הנני-העני
הצלחתי

עכשיו איך אני מוחק את כל ההיסטוריה הקודמת? -
@הנני-העני
הצלחתי

עכשיו איך אני מוחק את כל ההיסטוריה הקודמת? -
@הנני-העני אני יודע התכוונתי להכל ביחד אבל מיקרוסופט עזרו לי...
-
@הנני-העני אני יודע התכוונתי להכל ביחד אבל מיקרוסופט עזרו לי...
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@הנני-העני אני יודע התכוונתי להכל ביחד אבל מיקרוסופט עזרו לי...
@שמח-לעזור איך?
-
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@הנני-העני אני יודע התכוונתי להכל ביחד אבל מיקרוסופט עזרו לי...
@שמח-לעזור איך?
@googie אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@הנני-העני אני יודע התכוונתי להכל ביחד אבל מיקרוסופט עזרו לי...
@שמח-לעזור איך?
כניראה בעזרה מרחוק
או מהפלאפוןאגב- @שמח-לעזור המחשב שלך פרוץ?!
-
@googie אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@הנני-העני אני יודע התכוונתי להכל ביחד אבל מיקרוסופט עזרו לי...
@שמח-לעזור איך?
כניראה בעזרה מרחוק
או מהפלאפוןאגב- @שמח-לעזור המחשב שלך פרוץ?!
@יוסי-הגאון שאלתי היתה איך הוא מחק הכל בעזרתם
-
@googie אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@שמח-לעזור אמר באיך אני יכול לעשות ש "תצוגת משימות"לא תראה 30 ימים?:
@הנני-העני אני יודע התכוונתי להכל ביחד אבל מיקרוסופט עזרו לי...
@שמח-לעזור איך?
כניראה בעזרה מרחוק
או מהפלאפוןאגב- @שמח-לעזור המחשב שלך פרוץ?!
@יוסי-הגאון לא
-
@יוסי-הגאון שאלתי היתה איך הוא מחק הכל בעזרתם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
