הוספת תוכנות לאתחול במנהל המשימות
-
-
@שמח-לעזור אין לך תוכנת Everything?
@הערשלה אתה צריך להכניס את השם משתמש שלו ולא את שלך... -
@שמח-לעזור מוזר. לי עובד.
כנס לנתיב הזה:C:\Users\doviv\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup -
-
@שמח-לעזור אין לך תוכנת Everything?
@הערשלה אתה צריך להכניס את השם משתמש שלו ולא את שלך...@yaakovsas אמר בהוספת תוכנות לאתחול במנהל המשימות:
@שמח-לעזור אין לך תוכנת Everything?
לא קשור בכלל. פשוט אין לו את התיקייה הנ"ל.
-
@שמח-לעזור אין לך תוכנת Everything?
@הערשלה אתה צריך להכניס את השם משתמש שלו ולא את שלך...@yaakovsas אמר בהוספת תוכנות לאתחול במנהל המשימות:
@הערשלה אתה צריך להכניס את השם משתמש שלו ולא את שלך...
הוא צודק. תחליף את dovid בשם המשתמש שלך במחשב.
-
@yaakovsas אמר בהוספת תוכנות לאתחול במנהל המשימות:
@הערשלה אתה צריך להכניס את השם משתמש שלו ולא את שלך...
הוא צודק. תחליף את dovid בשם המשתמש שלך במחשב.
-
@שמח-לעזור כן. תוסיף קיצור דרך לתוכנה ותנסה להפעיל מחדש.
@bbn מוסיף שאפשר רק לצאת מהמשתמש ולחזור. ואני אומר את זה בשמו למרות שהצנע הזה לא רוצה
הצלחת? -
@שמח-לעזור אין לך תוכנת Everything?
@הערשלה אתה צריך להכניס את השם משתמש שלו ולא את שלך...@yaakovsas למה אני צריך EVERYTHING?
-
@yaakovsas למה אני צריך EVERYTHING?
@שמח-לעזור אמר בהוספת תוכנות לאתחול במנהל המשימות:
@yaakovsas למה אני צריך EVERYTHING?
עכשיו לא צריך הוא רק רצה שתמצא את המיקום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


