מישהו יכול לשלוח לי מלא קולות רקע??
-
@הערשלה אז זהו שאין לי ואני זוכר שמישהו עשה על זה פוסט עם מלא מלא קולות רקע ואני לא מוצא את הפוסט הזה
-
-
@הערשלה דבר ראשון תודה, דבר שני זה לא היה פה גללתי בהיסטוריה של המחשב שלי וזה היה במעצבים!
אז סליחה על הטירחה!

-
@א-א-א-א-0 אמר במישהו יכול לשלוח לי מלא קולות רקע??:
@הערשלה דבר ראשון תודה, דבר שני זה לא היה פה גללתי בהיסטוריה של המחשב שלי וזה היה במעצבים טופ!
אז סליחה על הטירחה!

מה זה מעצבים טופ?
-
@א-א-א-א-0 יש פה קולות רקע
https://www.freesfx.co.uk/Default.aspx -
@א-א-א-א-0 יש פה קולות רקע
https://www.freesfx.co.uk/Default.aspx@yossi-video כבר הסתדרתי ועשיתי על פוסט כבר אבל בכל זאת תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות