הפיכת המחשב לאנגלית ואחרי זה בחזרה לעברית
-
@kingyos גם אין..

אבל בהתקנה הוא שאל אותי אם לקבוע את זה לתצוגה אז להתקין מחדש ולאשר לו?
ניראלי שאחרי זה אני לא יוכל לחזור...

-
-
@שמח-לעזור אותה פעולה רק הפוך
-
@שמח-לעזור אותה פעולה רק הפוך
-
@שמח-לעזור אם השפה כבר מותקנת אז רק מגדירים אותה כברירת מחדל.
-
@שמח-לעזור אם השפה כבר מותקנת אז רק מגדירים אותה כברירת מחדל.
-
@שמח-לעזור היות ואתה רוצה רק שינוי תצוגה אז זה לא נצרך
-
@שמח-לעזור היות ואתה רוצה רק שינוי תצוגה אז זה לא נצרך
-
@שמח-לעזור תנסה להסיר את אנגלית ולהוסיף אותה מחדש, כי זה נראה שאין לך שפת תצוגה של אנגלית אלא רק כתיבה.
-
@שמח-לעזור תנסה להסיר את אנגלית ולהוסיף אותה מחדש, כי זה נראה שאין לך שפת תצוגה של אנגלית אלא רק כתיבה.
-
@kingyos גם אין..

אבל בהתקנה הוא שאל אותי אם לקבוע את זה לתצוגה אז להתקין מחדש ולאשר לו?
ניראלי שאחרי זה אני לא יוכל לחזור...

-
@שמח-לעזור
לי זה עובד. לא יודע מה איתך.

@הנני-העני אבל מה זה עושה:?

למה לא להוריד את זה? -
@הנני-העני אבל מה זה עושה:?

למה לא להוריד את זה?@שמח-לעזור אתה יכול להוריד את זה אבל בגלל שאתה לא צריך את זה אז אל תוריד את זה סתם

כמו שהוא כתב כאן
! -
@שמח-לעזור אתה יכול להוריד את זה אבל בגלל שאתה לא צריך את זה אז אל תוריד את זה סתם

כמו שהוא כתב כאן
! -
@הנני-העני אבל מה זה עושה:?

למה לא להוריד את זה?@שמח-לעזור אמר בהפיכת המחשב לאנגלית ואחרי זה בחזרה לעברית:
@הנני-העני אבל מה זה עושה:?

כמו שכתוב..
כתב יד אם תרצה שיזהה כב יד שלך בשפה הרצוויה - יש צורך בזה
דיבור- אם תרצה לדבר בשפה הזו וישקליד מה שאתה אומר ויעשה פקודות וכו (נראלי קורטנה) אז תוריד את זה
זהו1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

