עזרה| צילום מסך לא נשמר בלוח
-
שלום,
כשאני עושה צילום מסך בווינדוס הוא לא שומר לי את הצילום בלוח.
זה כאילו נעלם. מישהו יוע מה אפשר לעשות? -
שלום,
כשאני עושה צילום מסך בווינדוס הוא לא שומר לי את הצילום בלוח.
זה כאילו נעלם. מישהו יוע מה אפשר לעשות? -
@הערשלה ווינדוס+shift+s
-
שלום,
כשאני עושה צילום מסך בווינדוס הוא לא שומר לי את הצילום בלוח.
זה כאילו נעלם. מישהו יוע מה אפשר לעשות?@יהודי-תמים מה זאת אומרת נעלם?
תצלם מסך

-
@יהודי-תמים מה זאת אומרת נעלם?
תצלם מסך

@א-א-א-א-0 זה אומר שלא נשמר כלום
צילמתי וזה מ-ת-פ- ו-ג-ג -
@א-א-א-א-0 זה אומר שלא נשמר כלום
צילמתי וזה מ-ת-פ- ו-ג-ג@יהודי-תמים אהה מוזר
תנסה לצלם מסך דרך: snip & sketch
ותשלח כאן -
@א-א-א-א-0 זה אומר שלא נשמר כלום
צילמתי וזה מ-ת-פ- ו-ג-ג -
@יהודי-תמים אהה מוזר
תנסה לצלם מסך דרך: snip & sketch
ותשלח כאן@א-א-א-א-0 מסך של מה?
-
@א-א-א-א-0 מסך של מה?
@יהודי-תמים של סתם משהו
כדי שתבדוק אם זה עובד -
@יהודי-תמים של סתם משהו
כדי שתבדוק אם זה עובד@א-א-א-א-0 זה מקשים? כי אין לי אותם...
-
@א-א-א-א-0 זה מקשים? כי אין לי אותם...
@יהודי-תמים לאא תכתוב באיתחול

את מה שאמרתי לך -
@יהודי-תמים לאא תכתוב באיתחול

את מה שאמרתי לך@א-א-א-א-0 איפה לכתוב?
-
@א-א-א-א-0 איפה לכתוב?
@יהודי-תמים כאן

-
שלום,
כשאני עושה צילום מסך בווינדוס הוא לא שומר לי את הצילום בלוח.
זה כאילו נעלם. מישהו יוע מה אפשר לעשות?@יהודי-תמים אמר בעזרה| צילום מסך לא נשמר בלוח:
שלום,
כשאני עושה צילום מסך בווינדוס הוא לא שומר לי את הצילום בלוח.
זה כאילו נעלם. מישהו יוע מה אפשר לעשות?מצלמים מסך ע"י כפתו שרשום עליו PrtSc
אין לך כזה? -
@יהודי-תמים אמר בעזרה| צילום מסך לא נשמר בלוח:
שלום,
כשאני עושה צילום מסך בווינדוס הוא לא שומר לי את הצילום בלוח.
זה כאילו נעלם. מישהו יוע מה אפשר לעשות?מצלמים מסך ע"י כפתו שרשום עליו PrtSc
אין לך כזה?@a0533057932 יש
אבל זה פחות טוב כי זה מצלם את כל המסך -בלי אפשרות לבחור חיתוך מסך... -
@a0533057932 יש
אבל זה פחות טוב כי זה מצלם את כל המסך -בלי אפשרות לבחור חיתוך מסך...@יהודי-תמים אמר בעזרה| צילום מסך לא נשמר בלוח:
@a0533057932 יש
אבל זה פחות טוב כי זה מצלם את כל המסך -בלי אפשרות לבחור חיתוך מסך...כפתור Alt בשילוב הכפתור ממקודם מצלם רק את התוכנה הפתוחה באותו זמן
-
@יהודי-תמים אמר בעזרה| צילום מסך לא נשמר בלוח:
@a0533057932 יש
אבל זה פחות טוב כי זה מצלם את כל המסך -בלי אפשרות לבחור חיתוך מסך...כפתור Alt בשילוב הכפתור ממקודם מצלם רק את התוכנה הפתוחה באותו זמן
-
@a0533057932 הוא התכוון שבדרך שהוא עשה אפשר לבחור אזור במסך לצילום...
@הערשלה קיצור הדרך לכלי החיתוך לא עובד לי גם רוב הפעמים
-
@הערשלה קיצור הדרך לכלי החיתוך לא עובד לי גם רוב הפעמים
-
שלום,
כשאני עושה צילום מסך בווינדוס הוא לא שומר לי את הצילום בלוח.
זה כאילו נעלם. מישהו יוע מה אפשר לעשות?@יהודי-תמים ניסית גם את הכלי "כלי החיתוך"(נמצא בהתחל)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות