איפוס יאנג כשר
-
ליאנג כשר, אין איפוס/שחזור הגדרות יצרן בהגדרות, מצד שני א"א גם לאפס אותו בצורה שמאפסים לא כשר, השאלה אם יש צורה כל שהיא כן לאפס אותו [עקב בעיות כל שהן שקרו לו].
-
@שמואל אמר באיפוס יאנג כשר:
@Yk למה זה לא מאפס?
אתה מצליח להיכנס לריקברי?
מה זה ריקברי? [סליחה על הבורות] שאלתי כבר למעלה דרך אגב@Yk עניתי לך.
תכבה את המכשיר,
ותפעיל אותו בצורה הזו:
לחצן בית+לחצן ווליום למעלה= ואז תדליק תוך כדי שהלחצנים האלה לחוצים.כשהמכשיר נדלק תעזוב את שלשת הלחצנים האלה.
כעת רד לאפשרות של
Wipe data
תבחר.
כעת תלחץ על
Yes.הניווט בריקברי הוא על ידי לחצני הווליום וכשלחצן ההפעלה הוא לחצן ה"ok"/enter"
-
@Yk עניתי לך.
תכבה את המכשיר,
ותפעיל אותו בצורה הזו:
לחצן בית+לחצן ווליום למעלה= ואז תדליק תוך כדי שהלחצנים האלה לחוצים.כשהמכשיר נדלק תעזוב את שלשת הלחצנים האלה.
כעת רד לאפשרות של
Wipe data
תבחר.
כעת תלחץ על
Yes.הניווט בריקברי הוא על ידי לחצני הווליום וכשלחצן ההפעלה הוא לחצן ה"ok"/enter"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות