התקנה רום לא לסמסונג
-
ב"ה,
לפי מה שהבנתי צריבה רום באודין זה רק לסמסונג.
איך צורבים למה שלא סמסנוג, ואיך מסגים דריבים?@מאיר-2 אמר בהתקנה רום לא לסמסונג:
ב"ה,
לפי מה שהבנתי צריבה רום באודין זה רק לסמסונג.
איך צורבים למה שלא סמסנוג, ואיך מסגים דריבים?תלוי במעבד
-
@מאיר-2 אמר בהתקנה רום לא לסמסונג:
ב"ה,
לפי מה שהבנתי צריבה רום באודין זה רק לסמסונג.
איך צורבים למה שלא סמסנוג, ואיך מסגים דריבים?תלוי במעבד
@a0533057932
טאבל חברת TEC
Model :sk768
מעבד A33-ARM Cortex A7 1.3GHz (ארבע ליבות) -
@a0533057932
טאבל חברת TEC
Model :sk768
מעבד A33-ARM Cortex A7 1.3GHz (ארבע ליבות) -
@מאיר-2 אי אפשר לשלוח לי צאט בכוונה.
@מאיר-2 אמר בהתקנה רום לא לסמסונג:
מישהו אמר לי אולי אתה מבין בזה
א) אם אני לא עונה יש לי סיבה אין צורך לתייג.
ב) תמסור לו שהוא טועה
שבת שלום!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות