בקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10
-
@a-y-f אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
בכל מקרה תמיד טוב לעשות קובץ גיבוי לריגסטרי]
איך?
-
@a-y-f אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
@מישהו12 file -> export
איפה?
@a-y-f אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
חשוב וכדאי ליצור גם נקודת שחזור למחשב
איך?
-
@a-y-f אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
@מישהו12 file -> export
איפה?
@a-y-f אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
חשוב וכדאי ליצור גם נקודת שחזור למחשב
איך?
-
@מישהו12 How to Add “Open with Notepad” to the Windows Context Menu for All Files.pdf
תשתמש עם הדרך הזו.
שים לב!!!
הטיפול בריגסטרי צריך להיות בזהירות - ואני משיל מעצמי כל אחריות בנוגע לתקלות.
%(#000000)[בכל מקרה תמיד טוב לעשות קובץ גיבוי לריגסטרי -
@מישהו12 לדעתי היה היום איזה עדכון לאפליקציה הזו.
אצלי הוא ניסה לעדכן ולהוריד משהו מגוגל פלי, אבל בגלל שאני בנטפרי הוא נכשל בהצלחה...@נגן אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
מגוגל פלי,
אנחנו מדברים על וינדוס...
התקנתי את האפליקציה מהקישור הזה וזה עזר לי.
https://www.microsoft.com/he-il/p/תמונות-של-microsoft/9wzdncrfjbh4#activetab=pivot:overviewtab
תודה @A0533057932 ! -
@נגן אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
מגוגל פלי,
אנחנו מדברים על וינדוס...
התקנתי את האפליקציה מהקישור הזה וזה עזר לי.
https://www.microsoft.com/he-il/p/תמונות-של-microsoft/9wzdncrfjbh4#activetab=pivot:overviewtab
תודה @A0533057932 ! -
@מישהו12
תעזור לי להבין רגע, אתה מדבר על תמונות הישן של ווינ 7 או על תמונות של ווינ 10?
עריכה:
אתה מדבר על 10. למה לא להוריד מחדש את אפלקיציית תמונות? (מהקישור שנתתי?) -
@מישהו12 אני יודע. כשפתחתי היום את מציג התמונות היו כמה נקודות שרצו הלוך ושוב כאילו הוא חושב, ובהודעות (שמאל למטה) כתב שמנסה להוריד את האפליקציה הזו.
-
@מישהו12
תעזור לי להבין רגע, אתה מדבר על תמונות הישן של ווינ 7 או על תמונות של ווינ 10?
עריכה:
אתה מדבר על 10. למה לא להוריד מחדש את אפלקיציית תמונות? (מהקישור שנתתי?)@הנני-העני אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
תעזור לי להבין רגע, אתה מדבר על תמונות הישן של ווינ 7 או על תמונות של ווינ 10?
של וינ10.
-
@הנני-העני אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
תעזור לי להבין רגע, אתה מדבר על תמונות הישן של ווינ 7 או על תמונות של ווינ 10?
של וינ10.
-
@מישהו12
תעזור לי להבין רגע, אתה מדבר על תמונות הישן של ווינ 7 או על תמונות של ווינ 10?
עריכה:
אתה מדבר על 10. למה לא להוריד מחדש את אפלקיציית תמונות? (מהקישור שנתתי?)@הנני-העני אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
אתה מדבר על 10. למה לא להוריד מחדש את אפלקיציית תמונות? (מהקישור שנתתי?)
הסתבכתי עם זה ועם נטפרי.
אבל בסוף@מישהו12 אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
@נגן אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
מגוגל פלי,
אנחנו מדברים על וינדוס...
התקנתי את האפליקציה מהקישור הזה וזה עזר לי.
https://www.microsoft.com/he-il/p/תמונות-של-microsoft/9wzdncrfjbh4#activetab=pivot:overviewtab
תודה @A0533057932 ! -
@הנני-העני אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
אתה מדבר על 10. למה לא להוריד מחדש את אפלקיציית תמונות? (מהקישור שנתתי?)
הסתבכתי עם זה ועם נטפרי.
אבל בסוף@מישהו12 אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
@נגן אמר בבקשה | רגס'יטרי שמחזיר לי את "תמונות" בוינ10:
מגוגל פלי,
אנחנו מדברים על וינדוס...
התקנתי את האפליקציה מהקישור הזה וזה עזר לי.
https://www.microsoft.com/he-il/p/תמונות-של-microsoft/9wzdncrfjbh4#activetab=pivot:overviewtab
תודה @A0533057932 ! -
@a-y-f סתם שאלה לא קשורה אם כבר מדברים על גיבוי Registry
נגיד ועשיתי שם שינויים ויש לי את הגיבוי איך אני מחזיר את Registry למצב הקודם עם הגיבוי?@שמח-לעזור ע"י ייבוא
-
@שמח-לעזור ע"י ייבוא
@a0533057932

עשיתי טוב? -
@a-y-f סתם שאלה לא קשורה אם כבר מדברים על גיבוי Registry
נגיד ועשיתי שם שינויים ויש לי את הגיבוי איך אני מחזיר את Registry למצב הקודם עם הגיבוי?@שמח-לעזור או מפעיל את הקובץ הגיבוי או כמו ש @A0533057932 כתב דרך ייבוא ( import)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות