הכנת אלפון לנוקיה
-
@Men770 אני חושב שצריכים להחליף את הסיומת של bin בחזרה לסיומת txt, תנסה את זה שניה ותעדכן...
-
@Men770 האמת היא שזה בעיה ביישם עצמו, מכיון שאפי' אם אין כלל נתונים בקובץ הוא אמור להראות כזה שגיאה:

ולא השגיאה הקיימת
-
-
@ליבל אמר בהכנת אלפון לנוקיה:
לא, הצלחתי להפעיל, זה עובד מצוין הבעיה שלי היה ששמתי שורות ריקות
האם היה לכם שמות המורכבים רק ממילה אחת?
שורות ריקות?
מספר המתחיל ב+972?
זה כל השגיאות שאני מכיר...
והישום צריך bin ולא txt
המרתם בנוטפד לuc2-be-bom? -
@מישהו12 ואיך אני עושה שבהתחלה הוא יציג משהו אחר במקום "ישיבת נוה מחזור תשע"ט"?
תודה רבה@איש-פלוני אמר בהכנת אלפון לנוקיה:
@מישהו12 ואיך אני עושה שבהתחלה הוא יציג משהו אחר במקום "ישיבת נוה מחזור תשע"ט"?
תודה רבה@מישהו12 אמר בהכנת אלפון לנוקיה:
תפתח את קובץ המיינפיסט
-
@איש-פלוני אמר בהכנת אלפון לנוקיה:
@מישהו12 ואיך אני עושה שבהתחלה הוא יציג משהו אחר במקום "ישיבת נוה מחזור תשע"ט"?
תודה רבה@מישהו12 אמר בהכנת אלפון לנוקיה:
תפתח את קובץ המיינפיסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות