שאלה | הוספת כונן חיצוני כפנימי
-
האם ניתן לעשות שכונן חיצוני יהיה כמו פנימי?
שזה אומר שהמחשב לא יחשוב שיש כונן כמו נגן ויתן לעשות הוצא וכו'?
זה נפק"מ אני בעל עמדה של קול הלשון והתוכנה חושבת שיש נגן מחובר.
וגם שלא יהיה באפשרות להוציא באופן בטוח כי זה יכול בטעות לצאת לי.
תודה רבה.@דודי-א אמר בשאלה | הוספת כונן חיצוני כפנימי:
זה נפק"מ אני בעל עמדה של קול הלשון והתוכנה חושבת שיש נגן מחובר.
יש לך עמדה רשמית של קול הלשון?
אם כן אפשר לבטל דרכם שלא יזה את הכונן בתוכנה במקרה שזה כונן של אוצר החכמה למשל.
וגם קיים קוד שמאפשר לבטל את זה -
@דודי-א אמר בשאלה | הוספת כונן חיצוני כפנימי:
זה נפק"מ אני בעל עמדה של קול הלשון והתוכנה חושבת שיש נגן מחובר.
יש לך עמדה רשמית של קול הלשון?
אם כן אפשר לבטל דרכם שלא יזה את הכונן בתוכנה במקרה שזה כונן של אוצר החכמה למשל.
וגם קיים קוד שמאפשר לבטל את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות