עזרה| יש לי שני מטענים לאופניים חשמליות אבל אני לא יודע מה מטעין בטרייה 48
-
תודה לכל המסייעים אולי @שלמה-ווייס
-
תודה לכל המסייעים אולי @שלמה-ווייס
@דניאל-ביטון לא כתוב על המטען ? יש סימון V שזה מראה את וולט היציאה
-
@דניאל-ביטון לא כתוב על המטען ? יש סימון V שזה מראה את וולט היציאה
@יודי שמה אני אמור לראות שם איזה מספר
-
@יודי שמה אני אמור לראות שם איזה מספר
@דניאל-ביטון כמה וולט יציאה
-
@דניאל-ביטון כמה וולט יציאה
@יודי אוקיי אחד 42 ואחד 56 לא אומר לי מה בנוגע לבטרייה שלי 48
-
@יודי אוקיי אחד 42 ואחד 56 לא אומר לי מה בנוגע לבטרייה שלי 48
@דניאל-ביטון בדר"כ ההטענה היא יותר מהקיבולת קצת אף פעם לא פחות אתה יכול להשתמש ב56
-
@דניאל-ביטון בדר"כ ההטענה היא יותר מהקיבולת קצת אף פעם לא פחות אתה יכול להשתמש ב56
@יודי תודה אכן עובד אבל כנראה יש לי במגעים של השקע טעינה
-
@יודי תודה אכן עובד אבל כנראה יש לי במגעים של השקע טעינה
@דניאל-ביטון אמר בעזרה| יש לי שני מטענים לאופניים חשמליות אבל אני לא יודע מה מטעין בטרייה 48:
אבל כנראה יש לי במגעים של השקע טעינה
מה קרה? נשבר לבפנים?
-
@דניאל-ביטון אמר בעזרה| יש לי שני מטענים לאופניים חשמליות אבל אני לא יודע מה מטעין בטרייה 48:
אבל כנראה יש לי במגעים של השקע טעינה
מה קרה? נשבר לבפנים?
@שלמה-ווייס לא הוא רק במשחק וארבע ליפופים ומשיכה כלפי מטה אז הוא מטעין

-
@שלמה-ווייס לא הוא רק במשחק וארבע ליפופים ומשיכה כלפי מטה אז הוא מטעין

@דניאל-ביטון הבנתי, נשמע לי יותר בעיה בבננה של הראש מטען
-
@דניאל-ביטון הבנתי, נשמע לי יותר בעיה בבננה של הראש מטען
@שלמה-ווייס אתה בטוח כי כשאני מכניס אותו הוא מרגיש רופף וזה נראה דווקא שהחורים של השקע או משהוא כזה התרחבו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות