תפריט התחל
-
@bbn נראה לי. אם את/ה מדבר על 'התחל'
@yossi-video אולי אתה מתכון להתחל הישן של וינדוס 7 ?
אך אם אתה מתכון למצב טאבלט אז אצלי יש קיצור דרך להפעיל את זה על ידי הלחצן הזה


אם לא זה נמצא בהגדרות> מערכת ואז מצב טאבלט בצד ימין -
@yossi-video אולי אתה מתכון להתחל הישן של וינדוס 7 ?
אך אם אתה מתכון למצב טאבלט אז אצלי יש קיצור דרך להפעיל את זה על ידי הלחצן הזה


אם לא זה נמצא בהגדרות> מערכת ואז מצב טאבלט בצד ימין@bbnלא זה. אני מתכוון שיש לי את ההתחל הישן של ווינדוס 7 ואני רוצה את ההתחל החדש. יש לי אפשרות להגיע אליו
בשורה השניה יש תפריט התחלה החדש אני רוצה שזה יהיה ההתחל הרגיל -
@bbnלא זה. אני מתכוון שיש לי את ההתחל הישן של ווינדוס 7 ואני רוצה את ההתחל החדש. יש לי אפשרות להגיע אליו
בשורה השניה יש תפריט התחלה החדש אני רוצה שזה יהיה ההתחל הרגיל@yossi-video אתה צריך פשוט להסיר את התוכנה שנותנת את ההתחל הישן
זה נראה כמו צדפה כזה בצבע תכלת -
@yossi-video אתה צריך פשוט להסיר את התוכנה שנותנת את ההתחל הישן
זה נראה כמו צדפה כזה בצבע תכלת@bbn יש לך מושג איך קוראים לתוכנה הזאת? כי זה הגיע לי מותקן עם המחשב
-
@bbn יש לך מושג איך קוראים לתוכנה הזאת? כי זה הגיע לי מותקן עם המחשב
@yossi-video שם התוכנה ClassicShellSetup
נראה ככה

-
@yossi-video שם התוכנה ClassicShellSetup
נראה ככה

@bbn להסיר את זה ?
-
@bbn להסיר את זה ?
@yossi-video כן
ואז תבצע יציאה וכניסה מהמשמש וזה יחזור לך להתחל הרגיל -
@yossi-video כן
ואז תבצע יציאה וכניסה מהמשמש וזה יחזור לך להתחל הרגיל@bbn הסרתי זה עבד תודה על העזרה

-
@bbn הסרתי זה עבד תודה על העזרה

@yossi-video דרך אגב בהגדרות יש אפשרות שברגע שלוחצים על ההתחל הוא ילך להתחל הרגיל
-
@yossi-video דרך אגב בהגדרות יש אפשרות שברגע שלוחצים על ההתחל הוא ילך להתחל הרגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות