דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. למה vocalremover לא עובד לי?

למה vocalremover לא עובד לי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
9 פוסטים 4 כותבים 180 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ מנותק
    כ מנותק
    כיפה אדומה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כיפה אדומה
    #1

    האתר vocalremover כותב לי EROR 1020
    עשיתי הקלטת תעבורה ואכן היו חסימות של נטפרי קהילה, אבל גם אחרי ששלחתי פנייה והם שיחררו עדיין לא עובד
    מצ"ב צילומסך

    הגישה-נדחתה-vocalremover.org-השתמש-ב-cloudflare-כדי-להגביל-את-הגישה-google-chrome.jpg

    כ ntzN 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • כ כיפה אדומה

      האתר vocalremover כותב לי EROR 1020
      עשיתי הקלטת תעבורה ואכן היו חסימות של נטפרי קהילה, אבל גם אחרי ששלחתי פנייה והם שיחררו עדיין לא עובד
      מצ"ב צילומסך

      הגישה-נדחתה-vocalremover.org-השתמש-ב-cloudflare-כדי-להגביל-את-הגישה-google-chrome.jpg

      כ מנותק
      כ מנותק
      כיפה אדומה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      אוקי. שלחתי לנטפרי פניה והם פתחו לי אחרי כמה ניסיונות נפל.

      פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • כ כיפה אדומה

        אוקי. שלחתי לנטפרי פניה והם פתחו לי אחרי כמה ניסיונות נפל.

        פישלפ מנותק
        פישלפ מנותק
        פישל
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

        אוקי. שלחתי לנטפרי פניה והם פתחו לי אחרי כמה ניסיונות נפל.

        מופיע לך בכניסה לאתר?
        או רק לאחר המרה?
        כי אני נכנסתי ופתוח

        כ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פישלפ פישל

          @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

          אוקי. שלחתי לנטפרי פניה והם פתחו לי אחרי כמה ניסיונות נפל.

          מופיע לך בכניסה לאתר?
          או רק לאחר המרה?
          כי אני נכנסתי ופתוח

          כ מנותק
          כ מנותק
          כיפה אדומה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כיפה אדומה
          #4

          @פישל הופיע מייד בכניסה
          אולי בזכותי נפתח לכולם 👏 😂

          פישלפ קינג קומפיוטרק 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • כ כיפה אדומה

            @פישל הופיע מייד בכניסה
            אולי בזכותי נפתח לכולם 👏 😂

            פישלפ מנותק
            פישלפ מנותק
            פישל
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

            @פישל הופיע מייד בכניסה

            לא קשור לנטפרי לכאורה

            כ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פישלפ פישל

              @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

              @פישל הופיע מייד בכניסה

              לא קשור לנטפרי לכאורה

              כ מנותק
              כ מנותק
              כיפה אדומה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @פישל עובדה שהם טיפלו בעניין...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כ כיפה אדומה

                @פישל הופיע מייד בכניסה
                אולי בזכותי נפתח לכולם 👏 😂

                קינג קומפיוטרק מנותק
                קינג קומפיוטרק מנותק
                קינג קומפיוטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

                אולי בזכותי נפתח לכולם

                די מוזר כי האתר הזה פתוח כבר הרבה זמן בנטפרי זה לא אתר חדש אולי זה היה קשור להגדרות קהילה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ כיפה אדומה

                  האתר vocalremover כותב לי EROR 1020
                  עשיתי הקלטת תעבורה ואכן היו חסימות של נטפרי קהילה, אבל גם אחרי ששלחתי פנייה והם שיחררו עדיין לא עובד
                  מצ"ב צילומסך

                  הגישה-נדחתה-vocalremover.org-השתמש-ב-cloudflare-כדי-להגביל-את-הגישה-google-chrome.jpg

                  ntzN מנותק
                  ntzN מנותק
                  ntz
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

                  האתר vocalremover כותב לי EROR 1020
                  עשיתי הקלטת תעבורה ואכן היו חסימות של נטפרי קהילה, אבל גם אחרי ששלחתי פנייה והם שיחררו עדיין לא עובד
                  מצ"ב צילומסך

                  הגישה-נדחתה-vocalremover.org-השתמש-ב-cloudflare-כדי-להגביל-את-הגישה-google-chrome.jpg

                  תבדוק בדפדפן אחר.
                  אצלי בכרום לא עובד אבל באדג' עובד !!!

                  פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ntzN ntz

                    @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

                    האתר vocalremover כותב לי EROR 1020
                    עשיתי הקלטת תעבורה ואכן היו חסימות של נטפרי קהילה, אבל גם אחרי ששלחתי פנייה והם שיחררו עדיין לא עובד
                    מצ"ב צילומסך

                    הגישה-נדחתה-vocalremover.org-השתמש-ב-cloudflare-כדי-להגביל-את-הגישה-google-chrome.jpg

                    תבדוק בדפדפן אחר.
                    אצלי בכרום לא עובד אבל באדג' עובד !!!

                    פישלפ מנותק
                    פישלפ מנותק
                    פישל
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ntz אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

                    @כיפה-אדומה אמר בלמה vocalremover לא עובד לי?:

                    האתר vocalremover כותב לי EROR 1020
                    עשיתי הקלטת תעבורה ואכן היו חסימות של נטפרי קהילה, אבל גם אחרי ששלחתי פנייה והם שיחררו עדיין לא עובד
                    מצ"ב צילומסך

                    הגישה-נדחתה-vocalremover.org-השתמש-ב-cloudflare-כדי-להגביל-את-הגישה-google-chrome.jpg

                    תבדוק בדפדפן אחר.
                    אצלי בכרום לא עובד אבל באדג' עובד !!!

                    😄 לא חשבתי 😊
                    אני על אדג אולי לכן 😊

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר