בקשה תוכנה-NET framework
-
@control אמר בבקשה תוכנה-NET framework:
@פישל הוא ביקש 3 שכולל גם 2.5
זה מתאים לו גם ?
כי מה שנתת זה 3.5טעיתי
@ייצי אתה צריך את זה כי זה כתוב לך בהתקנות שחסר...?
-
@פישל כן יש התקנה שדורשת את זה.
היא הציעה לי שהיא תתקין את זה וזה נכשל, ולכן אני מחפש מתקין לא מקוון של זה@ייצי אמר בבקשה תוכנה-NET framework:
@פישל כן יש התקנה שדורשת את זה.
היא הציעה לי שהיא תתקין את זה וזה נכשל, ולכן אני מחפש מתקין לא מקוון של זהתנסה את זה
https://github.com/abbodi1406/dotNetFx35W10/releases/download/v0.19.03/dotNetFx35_WX_8_x86_x64.zip99 אחוז שיצליח
מכיר את הבעיה בהורדת רשת הוא נכשל בזה לא -
@ייצי אמר בבקשה תוכנה-NET framework:
@פישל כן יש התקנה שדורשת את זה.
היא הציעה לי שהיא תתקין את זה וזה נכשל, ולכן אני מחפש מתקין לא מקוון של זהתנסה את זה
https://github.com/abbodi1406/dotNetFx35W10/releases/download/v0.19.03/dotNetFx35_WX_8_x86_x64.zip99 אחוז שיצליח
מכיר את הבעיה בהורדת רשת הוא נכשל בזה לא -
@ייצי אמר בבקשה תוכנה-NET framework:
@פישל כן יש התקנה שדורשת את זה.
היא הציעה לי שהיא תתקין את זה וזה נכשל, ולכן אני מחפש מתקין לא מקוון של זהתנסה את זה
https://github.com/abbodi1406/dotNetFx35W10/releases/download/v0.19.03/dotNetFx35_WX_8_x86_x64.zip99 אחוז שיצליח
מכיר את הבעיה בהורדת רשת הוא נכשל בזה לא -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות