אפלקציה שתעבוד ביאנג
-
שלום יש לי אפלקציות שכשאני מנסה להפעיל אותם במכשיר יאנג
הוא כותב שיש שגיאה בניתוח החבילה
יש משהו לעשות שזה יעבוד גם ביאנג ?? -
שלום יש לי אפלקציות שכשאני מנסה להפעיל אותם במכשיר יאנג
הוא כותב שיש שגיאה בניתוח החבילה
יש משהו לעשות שזה יעבוד גם ביאנג ?? -
שלום יש לי אפלקציות שכשאני מנסה להפעיל אותם במכשיר יאנג
הוא כותב שיש שגיאה בניתוח החבילה
יש משהו לעשות שזה יעבוד גם ביאנג ??@lplp יאנג זה אנדרואיד 4.1.2\4 והאפליקציה כנראה לאנ' יותר גדול ולכן אתה צריך את אותה האפליקציה אך בסוג אחר של אנדרואיד.
-
פוסט זה נמחק!
-
שלום יש לי אפלקציות שכשאני מנסה להפעיל אותם במכשיר יאנג
הוא כותב שיש שגיאה בניתוח החבילה
יש משהו לעשות שזה יעבוד גם ביאנג ??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות