בהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס
-
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10#part_2
מה ההבדל בין 32 סיביות ל 64 סיביות?
אני יסביר-יש לי 4 ג'יגה בייט ראם אבל שמה כתוב "אלא שבשביל כזה נפח ראם לא צריכים 64 סיביות, בדרך כלל מתקינים 64 סיביות רק למחשבים מ-4 ג"ב ומעלה, לא כולל 4)."
אז מה אני עושה -
@אחד-מאנש סוג ווינדוס.
https://mitmachim.top/post/248767 -
@הערשלה אני רוצה להתקין וינדורס עד עכשיו היה לי 64
אבל בגלל זה אני שואלאלא שבשביל כזה נפח ראם לא צריכים 64 סיביות, בדרך כלל מתקינים 64 סיביות רק למחשבים מ-4 ג"ב ומעלה, לא כולל 4
-
@הערשלה אני רוצה להתקין וינדורס עד עכשיו היה לי 64
אבל בגלל זה אני שואלאלא שבשביל כזה נפח ראם לא צריכים 64 סיביות, בדרך כלל מתקינים 64 סיביות רק למחשבים מ-4 ג"ב ומעלה, לא כולל 4
-
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10#part_2
מה ההבדל בין 32 סיביות ל 64 סיביות?
אני יסביר-יש לי 4 ג'יגה בייט ראם אבל שמה כתוב "אלא שבשביל כזה נפח ראם לא צריכים 64 סיביות, בדרך כלל מתקינים 64 סיביות רק למחשבים מ-4 ג"ב ומעלה, לא כולל 4)."
אז מה אני עושה -
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
@itamar25 אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
אני לא רואה כזה מקש
-
@itamar25 אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
אני לא רואה כזה מקש
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@itamar25 אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
ומה עם זה
אני לא רואה כזה מקש
-
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@itamar25 אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
ומה עם זה
אני לא רואה כזה מקש
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@itamar25 אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
ומה עם זה
אני לא רואה כזה מקש
תעלה צילום מהמחשב שלך
זה קיים בכל מחשב השורה הכי למעלה כתוב F1 F2 F3 וכו' -
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
@itamar25 אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
@אחד-מאנש אמר בבהמשך למדריך התקנה נקייה של וינדורס:
מה F12ּּ+FN (FN זה מקש או צירוף מקשים )
זה מקש, בדרך כלל בצד שמאל למטה
@אחד-מאנש זה נמצא בין מקש "קונטרול" [- ctrl] למקש "ווינדוס"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
