תגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא)
-
תגובה: עוקפים לי את הסיסמא
כתבו שם כמה דברים שענינו אותי (אני לא זוכר מי כתב כל דבר אז אני לא מתייג)
- איך עושים נעילה לביוס?
- איך משנים את הסיסמה משורת הפקודות בלי לכתוב את הסיסמה הקודמת?
-
תגובה: עוקפים לי את הסיסמא
כתבו שם כמה דברים שענינו אותי (אני לא זוכר מי כתב כל דבר אז אני לא מתייג)
- איך עושים נעילה לביוס?
- איך משנים את הסיסמה משורת הפקודות בלי לכתוב את הסיסמה הקודמת?
@מנסה-להבין אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
איך עושים נעילה לביוס?
נכנסים לביוס ובלשונית אבטחה (SECURITY) אתה לוחץ על סיסמה (password) ובוחר סיסמה
זה לא בדיוק אותו דבר אצל כולם אבל בגדול זה ממש דומה -
תגובה: עוקפים לי את הסיסמא
כתבו שם כמה דברים שענינו אותי (אני לא זוכר מי כתב כל דבר אז אני לא מתייג)
- איך עושים נעילה לביוס?
- איך משנים את הסיסמה משורת הפקודות בלי לכתוב את הסיסמה הקודמת?
@מנסה-להבין
נשמח אם תנרמל את הכותרת-לא צריך להיות כתוב פעמיים אותם מילים. -
תגובה: עוקפים לי את הסיסמא
כתבו שם כמה דברים שענינו אותי (אני לא זוכר מי כתב כל דבר אז אני לא מתייג)
- איך עושים נעילה לביוס?
- איך משנים את הסיסמה משורת הפקודות בלי לכתוב את הסיסמה הקודמת?
@מנסה-להבין אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
איך משנים את הסיסמה משורת הפקודות בלי לכתוב את הסיסמה הקודמת?
פותח CMD
NET USER ADMIN *כמובן שאת הADMIN צריך לשנות לשם משתמש שלך
ואז אנטר -
@מנסה-להבין אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
איך משנים את הסיסמה משורת הפקודות בלי לכתוב את הסיסמה הקודמת?
פותח CMD
NET USER ADMIN *כמובן שאת הADMIN צריך לשנות לשם משתמש שלך
ואז אנטר@emg ואיפו כותבים את הסיסמה?
-
@emg ואיפו כותבים את הסיסמה?
@מנסה-להבין אפשר לכתוב אחרי השם משתמש סיסמה כלשהי (אם זה 2 מילים או יותר צריך מרכאות לפני ואחרי) או לעשות כוכבית ואז זה יהיה בלי סיסמה בכלל
-
@מנסה-להבין אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
איך משנים את הסיסמה משורת הפקודות בלי לכתוב את הסיסמה הקודמת?
פותח CMD
NET USER ADMIN *כמובן שאת הADMIN צריך לשנות לשם משתמש שלך
ואז אנטר@emg @מתכנת-חובב אפשר דרך כונן Z (כהווינדוס נערס יש אפשרות לפתוח חלון שורת הפקודות אבל זה פותח אותו מכונן Z (כנראה כונן מוסתר))
-
@emg @מתכנת-חובב אפשר דרך כונן Z (כהווינדוס נערס יש אפשרות לפתוח חלון שורת הפקודות אבל זה פותח אותו מכונן Z (כנראה כונן מוסתר))
@מנסה-להבין אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
@emg @מתכנת-חובב אפשר דרך כונן Z (כהווינדוס נערס יש אפשרות לפתוח חלון שורת הפקודות אבל זה פותח אותו מכונן Z (כנראה כונן מוסתר))
א. זה כונן X וזה לא כונן מוסתר אלא סביבת השחזור שרצה מזכרון ה RAM
ב. אי אפשר לאפס דרכו את הסיסמה כי הוא לא מקושר למערכת ההפעלה -
@מנסה-להבין אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
@emg @מתכנת-חובב אפשר דרך כונן Z (כהווינדוס נערס יש אפשרות לפתוח חלון שורת הפקודות אבל זה פותח אותו מכונן Z (כנראה כונן מוסתר))
א. זה כונן X וזה לא כונן מוסתר אלא סביבת השחזור שרצה מזכרון ה RAM
ב. אי אפשר לאפס דרכו את הסיסמה כי הוא לא מקושר למערכת ההפעלה@מתכנת-חובב אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
אי אפשר לאפס דרכו את הסיסמה כי הוא לא מקושר למערכת ההפעלה
בגרסאות החדשות אי אפשר (סוג של)
בישנות יותר אפשר -
@מתכנת-חובב אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
אי אפשר לאפס דרכו את הסיסמה כי הוא לא מקושר למערכת ההפעלה
בגרסאות החדשות אי אפשר (סוג של)
בישנות יותר אפשר -
@מתכנת-חובב אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
אי אפשר לאפס דרכו את הסיסמה כי הוא לא מקושר למערכת ההפעלה
בגרסאות החדשות אי אפשר (סוג של)
בישנות יותר אפשרהכותב כתב:
@משחזר-מידע אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):(סוג של)
-
@מתכנת-חובב אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
אי אפשר לאפס דרכו את הסיסמה כי הוא לא מקושר למערכת ההפעלה
בגרסאות החדשות אי אפשר (סוג של)
בישנות יותר אפשר@משחזר-מידע אמר בתגובה: [עוקפים לי את הסיסמא](/topic/7714/עוקפים-לי-את-הסיסמא):
בגרסאות החדשות אי אפשר (סוג של)
בישנות יותר אפשרזה לא שאפשר להוסיף ישירות משם אלא זה רק ההתחלה ובדומה למה שכתב @מישהו12
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות