איך אני מסיר את everything מכאן?
-
@שמח-לעזור אולי התקנת אותה הרבה פעמים
תנסה להסיר אותה עם ריבו
להפעיל מחדש, ולאחר כמכן להתקין פעם אחת וזהו אם אתה צריך -
@שמח-לעזור אמר באיך אני מסיר את everything מכאן?:
@חברים בערך 7...
עיין שוב מה שכתבתי לעיל בסוגריים:

@חברים אמר באיך אני מסיר את everything מכאן?:
היות והתוכנה מופיע לו 4 פעמים... (כך בתמונה לעיל).
בתמונה שהבאת, רואים רק 4...
אולי בפועַל, יש לך יותר.
(אני לא נביא
). -
@שמח-לעזור אולי התקנת אותה הרבה פעמים
תנסה להסיר אותה עם ריבו
להפעיל מחדש, ולאחר כמכן להתקין פעם אחת וזהו אם אתה צריך -
@שמח-לעזור אמר באיך אני מסיר את everything מכאן?:
@חברים בערך 7...
עיין שוב מה שכתבתי לעיל בסוגריים:

@חברים אמר באיך אני מסיר את everything מכאן?:
היות והתוכנה מופיע לו 4 פעמים... (כך בתמונה לעיל).
בתמונה שהבאת, רואים רק 4...
אולי בפועַל, יש לך יותר.
(אני לא נביא
). -
@שמח-לעזור אמר באיך אני מסיר את everything מכאן?:
@bbn אבל איך אני יסיר עם REVO אם היא לא מותקנת?!
אז תוריד מכאן, ותתקין...
-
@שמח-לעזור אמר באיך אני מסיר את everything מכאן?:
@bbn אבל איך אני יסיר עם REVO אם היא לא מותקנת?!
אז תוריד מכאן, ותתקין...
-
פוסט זה נמחק!
-
@שמח-לעזור
תעשה סריקה לניקוי שאריות
זה נמצא בכל תוכנת ניקוי ; סי קלינר , ריבו , איאוביט ... -
@שמח-לעזור אולי התקנת אותה הרבה פעמים
תנסה להסיר אותה עם ריבו
להפעיל מחדש, ולאחר כמכן להתקין פעם אחת וזהו אם אתה צריך -
- תעלה צילומסך מ'אפליקציות ותכונות' או מ'תכניות ותכונות'.
- תעשה סריקת ניקוי שאריות כפי שאמר לך ידידנו @משה-מזרחי.
בהצלחה.
-
- תעלה צילומסך מ'אפליקציות ותכונות' או מ'תכניות ותכונות'.
- תעשה סריקת ניקוי שאריות כפי שאמר לך ידידנו @משה-מזרחי.
בהצלחה.
-
@שמח-לעזור התקנת ריבו?
-
@שמח-לעזור התקנת ריבו?
-
@שמח-לעזור
איך אתה עושה הסרה?
תעלה תמונה של ריבו פתוח.אתה צריך להגיע לזה:

-
@שמח-לעזור
איך אתה עושה הסרה?
תעלה תמונה של ריבו פתוח.אתה צריך להגיע לזה:

-
@שמח-לעזור
אין לך את מה להסיר פה!
זה כבר הוסר, רק לא בדרך נכונה, ולכן נשארו המון עקבות במחשב,
תלחץ על 'כלים', שם יש לך מסיר עקבות תעשה סריקה למחשב.תעיין בתמונה שהעליתי בפוסט הקודם.
-
@שמח-לעזור
אין לך את מה להסיר פה!
זה כבר הוסר, רק לא בדרך נכונה, ולכן נשארו המון עקבות במחשב,
תלחץ על 'כלים', שם יש לך מסיר עקבות תעשה סריקה למחשב.תעיין בתמונה שהעליתי בפוסט הקודם.
-
@שמח-לעזור
כן, רק אם אתה לא רוצה לדרוס סופית את העקבות בכונן הנשלף, אז תבטל אותוכלומר, תסיר את הוי מהדיסק נשלף.
-
@שמח-לעזור
כן, רק אם אתה לא רוצה לדרוס סופית את העקבות בכונן הנשלף, אז תבטל אותוכלומר, תסיר את הוי מהדיסק נשלף.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




