עזרה - טאבים של ONETAB ב-EDGE נעלמו
-
ביום ראשון 25-04-21 למנינם EDGE ו-CHROM התעדכנו אצלי לגירסא 90 ומשהו בלי לשאול אותי (ואולי אפילו התקינו את עצמם מחדש). בעקבות זאת נעלמו טאבים של ONETAB ששמרתי זמן רב. שחזור המערכת לא הצליח, ובינתים אני מחפש פתרון. אודה למי שיודע על פתרון שיודיע - אולי הטאבים שמורים באיזשהו קובץ וכד' (ל- OneTab אין תמיכה זמינה). מע"ה WIN10.
דרך אגב, האם יש אפשרות למנוע עדכון ללא אישורי? -
ביום ראשון 25-04-21 למנינם EDGE ו-CHROM התעדכנו אצלי לגירסא 90 ומשהו בלי לשאול אותי (ואולי אפילו התקינו את עצמם מחדש). בעקבות זאת נעלמו טאבים של ONETAB ששמרתי זמן רב. שחזור המערכת לא הצליח, ובינתים אני מחפש פתרון. אודה למי שיודע על פתרון שיודיע - אולי הטאבים שמורים באיזשהו קובץ וכד' (ל- OneTab אין תמיכה זמינה). מע"ה WIN10.
דרך אגב, האם יש אפשרות למנוע עדכון ללא אישורי? -
-
@משה-מזרחי
זה עובד גם לאדג כדומני (msconfug + autorun השיטות)@הנני-העני התכונת ל-services < Task-manager
-
@הנני-העני התכונת ל-services < Task-manager
@ידיד
זו עוד דרך.
שנראה לי שגם תעבוד בשניהם.
כי כמו שיש שירות עדכונים לדפדפן גוגל כרום יש גם כזה לאדג כרומיום.
וממילא אם אפשר להשבית את זה גם יהא אפשר להשבית את זה.
כתבתי זאת כבר כאן:
https://mitmachim.top/topic/18217/מדריך-איך-לעדכן-את-google-chrome-microsoft-edge-chromium/3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות