תחשבו טוב טוב לפני שאתם מעלים על באג
-
בואו נחשוב שנייה
הרי 65% אם לא יותר מהבאגים נפתרים בריענון/ריענון קשיח
אז סתם חבל להספים את הפורום המדהים שלנו בבאגים שנפתרים אחרי ריענון
אז לפני שאתם מעלים על באג תעשו ריענון [קשיח או לא זה לא רלוונטי] וזהול"ג שמח!!!!
:::
או ערב ל"ג שמח מה שתרצו
:::
-
בואו נחשוב שנייה
הרי 65% אם לא יותר מהבאגים נפתרים בריענון/ריענון קשיח
אז סתם חבל להספים את הפורום המדהים שלנו בבאגים שנפתרים אחרי ריענון
אז לפני שאתם מעלים על באג תעשו ריענון [קשיח או לא זה לא רלוונטי] וזהול"ג שמח!!!!
:::
או ערב ל"ג שמח מה שתרצו
:::
@מומחה-בלעזור
סליחה אם אני הורס
אבל:
@איציק-דייטש כבר כתב את זה פה:
https://mitmachim.top/topic/21833/לפני-שמדווחים-על-באג-תיכנסו-לפה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות