אתחול מחשב איטי
-
בנושא אתחול איטי דובר רבות, אך עדיין לא מצאתי את הבעיה שלי:
הכונן מלא ב60 % ס"ה, כל התוכניות שעולות בזמן האתחול מסיימות את העלייה, אך מסך התחל לא נפתח בשום אופן. אפשר לפתוח את כל התוכניות דרך WIN + R והם עולות במהירות הבזק (מדובר במחשב חזק מאד), אך מסך התחל - וכל קיצורי הדרך לתוכנות, נפתחים רק לאחר 3 דקות בערך
מישהו יודע על פיתרון? -
בנושא אתחול איטי דובר רבות, אך עדיין לא מצאתי את הבעיה שלי:
הכונן מלא ב60 % ס"ה, כל התוכניות שעולות בזמן האתחול מסיימות את העלייה, אך מסך התחל לא נפתח בשום אופן. אפשר לפתוח את כל התוכניות דרך WIN + R והם עולות במהירות הבזק (מדובר במחשב חזק מאד), אך מסך התחל - וכל קיצורי הדרך לתוכנות, נפתחים רק לאחר 3 דקות בערך
מישהו יודע על פיתרון?@ניקושלה לפתוח חשבון חדש ולבדוק האם גם בו יש את הבעיה
במידה ולא להעביר את החומר ונגמר -
בנושא אתחול איטי דובר רבות, אך עדיין לא מצאתי את הבעיה שלי:
הכונן מלא ב60 % ס"ה, כל התוכניות שעולות בזמן האתחול מסיימות את העלייה, אך מסך התחל לא נפתח בשום אופן. אפשר לפתוח את כל התוכניות דרך WIN + R והם עולות במהירות הבזק (מדובר במחשב חזק מאד), אך מסך התחל - וכל קיצורי הדרך לתוכנות, נפתחים רק לאחר 3 דקות בערך
מישהו יודע על פיתרון?@ניקושלה מה התוצאה
? -
@ניקושלה מה התוצאה
?@a0533057932 לא הלך, כלומר, כבר בדקתי את זה, והמחשב נשאר איטי באותה מידה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות