ייצוא אנשי קשר מגימייל
-
אני רוצה ליייצא את אנשי הקשר מגימייל לאקסל
יש לי שלושה אפשרויות יצוא בפורמט Google CSV או Outlook CSV או vCard (עבור אנשי קשר ב-iOS)
אף אחד מהם לא אקסל רגיל, וזה הופך את כל האותיות העבריות לסימנים בלתי-קריאים@נמזג אמר בייצוא אנשי קשר מגימייל:
אני רוצה ליייצא את אנשי הקשר מגימייל לאקסל
יש לי שלושה אפשרויות יצוא בפורמט Google CSV או Outlook CSV או vCard (עבור אנשי קשר ב-iOS)
אף אחד מהם לא אקסל רגיל, וזה הופך את כל האותיות העבריות לסימנים בלתי-קריאיםאו הראשון או השני
תפתח דרך NOTAPED ++
ותמיר לUTF8 -
@נמזג אמר בייצוא אנשי קשר מגימייל:
אני רוצה ליייצא את אנשי הקשר מגימייל לאקסל
יש לי שלושה אפשרויות יצוא בפורמט Google CSV או Outlook CSV או vCard (עבור אנשי קשר ב-iOS)
אף אחד מהם לא אקסל רגיל, וזה הופך את כל האותיות העבריות לסימנים בלתי-קריאיםאו הראשון או השני
תפתח דרך NOTAPED ++
ותמיר לUTF8@a0533057932
אני לא מבין בתוכנות ולא בקבצים...
אפשר לקבל את זה בשפה נגישה לעמ-רצים במחשבים? -
@a0533057932
אני לא מבין בתוכנות ולא בקבצים...
אפשר לקבל את זה בשפה נגישה לעמ-רצים במחשבים?@נמזג אמר בייצוא אנשי קשר מגימייל:
@a0533057932
אני לא מבין בתוכנות ולא בקבצים...
אפשר לקבל את זה בשפה נגישה לעמ-רצים במחשבים?זה השפה הכי נגישה שיש
אתה בוחר בפורמט Google CSV או Outlook CSV
פותח דרך notepad++ וממיר לUTF8 -
@a0533057932
אני לא מבין בתוכנות ולא בקבצים...
אפשר לקבל את זה בשפה נגישה לעמ-רצים במחשבים? -
@נמזג
הסבר ל A0533057932 :
תייצא את האנשי קשר בקובץ Google CSV או Outlook CSV לאחמכ את הקובץ תפתח בתוכנה בשם notepad++
ובתוכנה הזו אתה יכול להמיר את הקובץ ל UTF8 שאני מבין שזה סוג קובץ ש"אקסל רגיל" ידע לפתוח.
בהצלחה.@הנני-העני אמר בייצוא אנשי קשר מגימייל:
@נמזג
הסבר ל A0533057932 :
תייצא את האנשי קשר בקובץ Google CSV או Outlook CSV לאחמכ את הקובץ תפתח בתוכנה בשם notepad++
ובתוכנה הזו אתה יכול להמיר את הקובץ ל UTF8 שאני מבין שזה סוג קובץ ש"אקסל רגיל" ידע לפתוח.
בהצלחה.זה לא סוג
זה פורמט
EXCEL לא קורא טוב את הפורמט המקורי שיורד
-
@הנני-העני אמר בייצוא אנשי קשר מגימייל:
@נמזג
הסבר ל A0533057932 :
תייצא את האנשי קשר בקובץ Google CSV או Outlook CSV לאחמכ את הקובץ תפתח בתוכנה בשם notepad++
ובתוכנה הזו אתה יכול להמיר את הקובץ ל UTF8 שאני מבין שזה סוג קובץ ש"אקסל רגיל" ידע לפתוח.
בהצלחה.זה לא סוג
זה פורמט
EXCEL לא קורא טוב את הפורמט המקורי שיורד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
