בעיה בדיסק קשיח HDD, מעתיק לאט ונתקע בגיבוי
-
יש לי HDD של WD, בנפח 4T, תמיד העתיק במהירות של בערך 100 MB\S, עכשיו בערך 30 MB\S

בנוסף, ניסיתי לעשות שיבוט (Clone) מכונן Toshiba 4T אל הכונן הבעייתי המדובר, ואחרי בערך 15 שעות שהוא נתקע
ביטלתי את השיבוט
ובנוסף התוכנה CrystalDiskInfo כתבה הזהרה על הדיסק @משחזר-מידע בבקשה תפענח את נסתרות התוכנה!

אז מה אומרים המומחים, יש תקווה, או שהפתרון היחיד הוא לקנות חדש (יש לי גיבוי של החומר)
-
יש לי HDD של WD, בנפח 4T, תמיד העתיק במהירות של בערך 100 MB\S, עכשיו בערך 30 MB\S

בנוסף, ניסיתי לעשות שיבוט (Clone) מכונן Toshiba 4T אל הכונן הבעייתי המדובר, ואחרי בערך 15 שעות שהוא נתקע
ביטלתי את השיבוט
ובנוסף התוכנה CrystalDiskInfo כתבה הזהרה על הדיסק @משחזר-מידע בבקשה תפענח את נסתרות התוכנה!

אז מה אומרים המומחים, יש תקווה, או שהפתרון היחיד הוא לקנות חדש (יש לי גיבוי של החומר)
@רבא אמר בבעיה בדיסק קשיח HDD, מעתיק לאט ונתקע בגיבוי:
אז מה אומרים המומחים
המומחים ?! לא יודע
אנסה לתת את 2c שליהדיסק המדובר הוא לא בדיוק הסרגל המחודד בקלמר (בלשון המעטה)
במידה מסויימת הוא דומה לזבל הידוע של Seagate
אם אתה בכל זאת מתעקש לנסות לעבוד איתו
קח בחשבון שחייבים גיבויים
ותנסה לתת לו מספיק אוורור
50 מעלות זה יותר מידי בשבילו -
@רבא אמר בבעיה בדיסק קשיח HDD, מעתיק לאט ונתקע בגיבוי:
אז מה אומרים המומחים
המומחים ?! לא יודע
אנסה לתת את 2c שליהדיסק המדובר הוא לא בדיוק הסרגל המחודד בקלמר (בלשון המעטה)
במידה מסויימת הוא דומה לזבל הידוע של Seagate
אם אתה בכל זאת מתעקש לנסות לעבוד איתו
קח בחשבון שחייבים גיבויים
ותנסה לתת לו מספיק אוורור
50 מעלות זה יותר מידי בשבילו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות