הצגה מעל בחלונות
-
שלום רב,
מבקש את עזרתכם, אני רוצה שאפליקציה מסוימת תיהיה תמיד מוצגת מעל כל האפליקציות הפתוחות בחלונות.
לצורך העניין מדובר במחשבון (לא המובנה) בזמן עריכת pdf.
כשאני רוצה לרשום את התוצאה שבמחשבון על המסמך המחשבון מיד קופץ אחורה ואני לא רואה את התוצאה, אני מעוניין שהוא יוצג תמיד מעל תוכנת ה- pdf.
תודה. -
שלום רב,
מבקש את עזרתכם, אני רוצה שאפליקציה מסוימת תיהיה תמיד מוצגת מעל כל האפליקציות הפתוחות בחלונות.
לצורך העניין מדובר במחשבון (לא המובנה) בזמן עריכת pdf.
כשאני רוצה לרשום את התוצאה שבמחשבון על המסמך המחשבון מיד קופץ אחורה ואני לא רואה את התוצאה, אני מעוניין שהוא יוצג תמיד מעל תוכנת ה- pdf.
תודה. -
שלום רב,
מבקש את עזרתכם, אני רוצה שאפליקציה מסוימת תיהיה תמיד מוצגת מעל כל האפליקציות הפתוחות בחלונות.
לצורך העניין מדובר במחשבון (לא המובנה) בזמן עריכת pdf.
כשאני רוצה לרשום את התוצאה שבמחשבון על המסמך המחשבון מיד קופץ אחורה ואני לא רואה את התוצאה, אני מעוניין שהוא יוצג תמיד מעל תוכנת ה- pdf.
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות