איפוס סיסמאת bios מבלי לפתוח את המחשב
-
יש למישהו איזה כלי או משהו זה שמאפס את סיסמאת הbios???
-
יש למישהו איזה כלי או משהו זה שמאפס את סיסמאת הbios???
@noamicko123 אמר באיפוס סיסמאת bios מבלי לפתוח את המחשב:
יש למישהו איזה כלי או משהו זה שמאפס את סיסמאת הbios???
מה שעושים זה מוצאים את הבטריה של הלוח אם שהיא אחראית לשמור את ההגדרות של הביוס שלך תוצאי את הבטריה ותבדוק האם זה עבד.
איך מוצאים זה כבר עוד עניין בפני עצמו. -
יש למישהו איזה כלי או משהו זה שמאפס את סיסמאת הbios???
@noamicko123 אמר באיפוס סיסמאת bios מבלי לפתוח את המחשב:
יש למישהו איזה כלי או משהו זה שמאפס את סיסמאת הbios???
תלוי בדגמי המחשבים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות