עזרה- כל מקום שאני לוחץ (באתרים) הוא מראה סימנים של כתיבה (מהבהב)
-
@עוד-אחד לי זה קרה לאחרונה בכל המחשב.... התפרטי מזה רק אחרי התקנה נקייה, דבר מאד מוזר, אבל אולי יש איזה מכנה משותף בינינו שדרכו נוכל לעלות על הבעיה, מותקן אצלך הפוך על הפוך?
-
@עוד-אחד לי זה קרה לאחרונה בכל המחשב.... התפרטי מזה רק אחרי התקנה נקייה, דבר מאד מוזר, אבל אולי יש איזה מכנה משותף בינינו שדרכו נוכל לעלות על הבעיה, מותקן אצלך הפוך על הפוך?
@שלמה-ווייס זה נועד לקשיים ראיה אאל"ט
זה אמור להיות בנחות גישה לכאורה -
@אבגד2 ל עוזר @שלמה-וויס מה ז הפוך על הפוך?
-
@עוד-אחד אמר בעזרה- כל מקום שאני לוחץ (באתרים) הוא מראה סימנים של כתיבה (מהבהב):
יש לזה הסבר?
לדוגמא

יש גאווה סקריפט שהופך את הדף לעריכה אולי זה מה שעשית ?

נסה לרענן קשיח -
@אבגד2 ל עוזר @שלמה-וויס מה ז הפוך על הפוך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות