תוכנה בעברית ליצירת פונטים?
-
יש כזה דבר ?
אולי מישהו מהפורום יתרגם תוכנה כזו? -
יש כזה דבר ?
אולי מישהו מהפורום יתרגם תוכנה כזו?@אפרושי-מאיסורא
מצטרףאם זה חשוב לך, נסה בקליגרף.
-
@אפרושי-מאיסורא
מצטרףאם זה חשוב לך, נסה בקליגרף.
@יוסי-הגאון יש תוכנה כזו בשפה זרה? שכל משתמש פשוט בלי להבין הרבה יוכל לייצר פונט?
-
@יוסי-הגאון יש תוכנה כזו בשפה זרה? שכל משתמש פשוט בלי להבין הרבה יוכל לייצר פונט?
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בתוכנה בעברית ליצירת פונטים?:
@יוסי-הגאון יש תוכנה כזו בשפה זרה?
יש כמה באנגלית.
שכל משתמש פשוט בלי להבין הרבה יוכל לייצר פונט?
קשה להבנה
וזו הסיבה שצריך תרגום. -
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בתוכנה בעברית ליצירת פונטים?:
@יוסי-הגאון יש תוכנה כזו בשפה זרה?
יש כמה באנגלית.
שכל משתמש פשוט בלי להבין הרבה יוכל לייצר פונט?
קשה להבנה
וזו הסיבה שצריך תרגום.@יוסי-הגאון אשמח לקבל קישור לאחת מהן, מה שיותר קל ופרקטי.
-
@יוסי-הגאון אשמח לקבל קישור לאחת מהן, מה שיותר קל ופרקטי.
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בתוכנה בעברית ליצירת פונטים?:
@יוסי-הגאון אשמח לקבל קישור לאחת מהן, מה שיותר קל ופרקטי.
יש עוד כמה שאני לא מוצא כרגע...
https://startcrack.com/high-logic-fontcreator-pro-serial/
זו התוכנה

-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בתוכנה בעברית ליצירת פונטים?:
@יוסי-הגאון אשמח לקבל קישור לאחת מהן, מה שיותר קל ופרקטי.
יש עוד כמה שאני לא מוצא כרגע...
https://startcrack.com/high-logic-fontcreator-pro-serial/
זו התוכנה

@יוסי-הגאון תודה, אבל זו התוצאה..

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות