המכשיר נדלק ונכבה כל חצי דקה וחוזר חלילה
-
@david123 אם הוא חדש. מהקופסא זה בגלל שלכרסה יש הגנת IMEI וIMEI של הפלאפון לא החליפו ונשאר אותו דבר ..(פתרון:לצרוב גירסא חדשה /לשנות IMEI /לפנות לחנות) זה קרה לי שלמדתי להחליף גירסא ואז התברר לי שזה בגלל ה IMEI
@אבי-כהן אמר בהמכשיר נדלק ונכבה כל חצי דקה וחוזר חלילה:
@david123 אם הוא חדש. מהקופסא זה בגלל שלכרסה יש הגנת IMEI וIMEI של הפלאפון לא החליפו ונשאר אותו דבר ..(פתרון:לצרוב גירסא חדשה /לשנות IMEI /לפנות לחנות) זה קרה לי שלמדתי להחליף גירסא ואז התברר לי שזה בגלל ה IMEI
החלפתי גירסה מספר פעמים וזה לא עוזר,
בדקתי ובאמת אין לי IMEI ואני לא מצליח לשנות. -
@אבי-כהן
אני לא מצליח לשנות את הIMEI
איך אתה פתרת את הבעיה
לפנות לחנות זה לא כ"כ יעיל [ALI] -
@אבי-כהן
אני לא מצליח לשנות את הIMEI
איך אתה פתרת את הבעיה
לפנות לחנות זה לא כ"כ יעיל [ALI] -
@david123 או שתפנה לבעל הגרסא . אבל אני פשוט למדתי איך לשים איימיאי אבל אני לא יכול לדעת מה ה איימיאי שמוכן בגרסא , של מי הגרסא שלך?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות