למה הסמל של הדברים שרצים ברקע שונים?
-
@שמח-לעזור
זה קורה מידי פעם, ממה שידוע לי זה לא מראה על הבעיה רק איזה בג קטן, אבל גם אני הייתי רוצה לקבל חוות דעת של מישהוא יותר מומחה. -
@שמח-לעזור
זה קורה מידי פעם, ממה שידוע לי זה לא מראה על הבעיה רק איזה בג קטן, אבל גם אני הייתי רוצה לקבל חוות דעת של מישהוא יותר מומחה. -
@יוסיפון כל פעם משהו אחר פעם אחת של ההגנה של WIN פעם אחת שיש בעיה בהגנה של WIN פעם אחת מראה את הסמל של tnod וכו
@שמח-לעזור
זה קורה לך כל הזמן, או פעם ב.... -
@שמח-לעזור
זה קורה לך כל הזמן, או פעם ב.... -
תריץ את הקובץ וזה אמור להסתדר
זה קורה לכולם באחד העדכונים האחרונים של ווינדוס
ניקוי-מטמון-סמלים.bat
תעדכן שעזר -
תריץ את הקובץ וזה אמור להסתדר
זה קורה לכולם באחד העדכונים האחרונים של ווינדוס
ניקוי-מטמון-סמלים.bat
תעדכן שעזר@צור אמר בלמה הסמל של הדברים שרצים ברקע שונים?:
תריץ את הקובץ וזה אמור להסתדר
זה קורה לכולם באחד העדכונים האחרונים של ווינדוס
ניקוי-מטמון-סמלים.bat
תעדכן שעזרזה הסתדר אבל יש עוד בעיה...

אני נוגע בו ולא קורה כלום
ואיך עכשיו מבטלים את הBAT? -
@צור אמר בלמה הסמל של הדברים שרצים ברקע שונים?:
תריץ את הקובץ וזה אמור להסתדר
זה קורה לכולם באחד העדכונים האחרונים של ווינדוס
ניקוי-מטמון-סמלים.bat
תעדכן שעזרזה הסתדר אבל יש עוד בעיה...

אני נוגע בו ולא קורה כלום
ואיך עכשיו מבטלים את הBAT?@שמח-לעזור אמר בלמה הסמל של הדברים שרצים ברקע שונים?:
ואיך עכשיו מבטלים את הBAT?
מה זאת אומרת לבטל?
זה סה"כ מחק כמה קבצים וזהו זה לא רץ כל הזמן -
@שמח-לעזור אמר בלמה הסמל של הדברים שרצים ברקע שונים?:
ואיך עכשיו מבטלים את הBAT?
מה זאת אומרת לבטל?
זה סה"כ מחק כמה קבצים וזהו זה לא רץ כל הזמן@אהרן-שובקס שזה יחזור לקודם
-
תריץ את הקובץ וזה אמור להסתדר
זה קורה לכולם באחד העדכונים האחרונים של ווינדוס
ניקוי-מטמון-סמלים.bat
תעדכן שעזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

