איך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???
-
איך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???!
בתיקיית סי יש קובץ של 4 גיגה
מה זה??? והאם ואיך מוחקים אותו???

-
@שלומפער קודם כל לא מסירים!
אם אתה רוצה לנקות את המחשב מקבצים שהם באמת מיותרים יש לך המון תוכנות ניקוי.@yaakovsas
cclaner לא מסירה אותם אפי' בגירסת פרו -
איך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???!
בתיקיית סי יש קובץ של 4 גיגה
מה זה??? והאם ואיך מוחקים אותו???

@שלומפער אמר באיך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???:
מה זה??? והאם ואיך מוחקים אותו???
מדובר בקובץ זכרון וירטואלי שהמערכת הפעלה משתמש בזה
אין טעם למחוקותו כי בהפעלה הבאה זה יחזור
רוצה להקטין את הקובץ ?!
תגדיר שהזכרון הוירטואלי יהי נמוך יותר (כרגע מוגדר לך 4GiB) -
@שלומפער אמר באיך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???:
מה זה??? והאם ואיך מוחקים אותו???
מדובר בקובץ זכרון וירטואלי שהמערכת הפעלה משתמש בזה
אין טעם למחוקותו כי בהפעלה הבאה זה יחזור
רוצה להקטין את הקובץ ?!
תגדיר שהזכרון הוירטואלי יהי נמוך יותר (כרגע מוגדר לך 4GiB)@משחזר-מידע אמר באיך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???:
@שלומפער אמר באיך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???:
מה זה??? והאם ואיך מוחקים אותו???
מדובר בקובץ זכרון וירטואלי שהמערכת הפעלה משתמש בזה
אין טעם למחוקותו כי בהפעלה הבאה זה יחזור
רוצה להקטין את הקובץ ?!
תגדיר שהזכרון הוירטואלי יהי נמוך יותרבכל מחשב זה ככה??
היכן מגדירים? -
@משחזר-מידע אמר באיך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???:
@שלומפער אמר באיך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???:
מה זה??? והאם ואיך מוחקים אותו???
מדובר בקובץ זכרון וירטואלי שהמערכת הפעלה משתמש בזה
אין טעם למחוקותו כי בהפעלה הבאה זה יחזור
רוצה להקטין את הקובץ ?!
תגדיר שהזכרון הוירטואלי יהי נמוך יותרבכל מחשב זה ככה??
היכן מגדירים? -
@משחזר-מידע
תודה רבה
יש לי תקלה בלייקים... -
@משחזר-מידע
תודה רבה
יש לי תקלה בלייקים...@שלומפער אמר באיך מסירים קבצי מערכת בתיקיית c???:
יש לי תקלה בלייקים...
בפעם האחרונה שניסיתי לשלם עם זה במכולת הוא לא הסכים...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות