מוזר: המחשב לא מעלה את הדיסק קשיח אלא אם מחובר אליו דיסק און קי
-
@momi הווינדוס מותקן על c או על d
-
@momi הווינדוס מותקן על c או על d
@דניאל-ביטון על c
-
@דניאל-ביטון על c
@momi תנסה לנתק את D ואז להפעיל את המחשב
-
@momi תנסה לנתק את D ואז להפעיל את המחשב
@דניאל-ביטון ניסיתי זה לא עוזר
השאלה שלי היא אם זה בעיה בהגדרות של הביוס, או שזה בעיה בדיסק קשיח או בהתקנה של ווינדוס -
@דניאל-ביטון ניסיתי זה לא עוזר
השאלה שלי היא אם זה בעיה בהגדרות של הביוס, או שזה בעיה בדיסק קשיח או בהתקנה של ווינדוס@momi אם אתה הגדרת בביוס שזה יעלה ראשון כנראה הבעייה בהתקנת הווינדוס תנסה אולי פעם הבאה להתקין בD
-
@momi אם אתה הגדרת בביוס שזה יעלה ראשון כנראה הבעייה בהתקנת הווינדוס תנסה אולי פעם הבאה להתקין בD
@דניאל-ביטון האמת שניסיתי גם להתקין ב-D עוד לפני שעליתי על הפתרון שאפשר לחבר את הדיסק און קי, וזה לא עזר, ואז מחקתי וניסיתי שוב פעם להתקין על C
-
@דניאל-ביטון האמת שניסיתי גם להתקין ב-D עוד לפני שעליתי על הפתרון שאפשר לחבר את הדיסק און קי, וזה לא עזר, ואז מחקתי וניסיתי שוב פעם להתקין על C
@momi התקנת על D והוצאת את כונן c בשביל שיעלה מ d
-
@momi התקנת על D והוצאת את כונן c בשביל שיעלה מ d
@דניאל-ביטון לא הוצאתי את C
זה מחשב נייד, ובשביל להוציא את C צריך לפתוח אותו, אבל את D אפשר לשלוף מהמגירה של הדיסקים
השאלה אם שווה להתאמץ בשביל לעשות את זה -
@דניאל-ביטון לא הוצאתי את C
זה מחשב נייד, ובשביל להוציא את C צריך לפתוח אותו, אבל את D אפשר לשלוף מהמגירה של הדיסקים
השאלה אם שווה להתאמץ בשביל לעשות את זה@momi או שתמחק את הווינדוס מc או שבביוס תגדיר לו שיעלה מd ואז f10 שמירת שינויים ולהפעיל מחדש בהצלחה
-
@momi או שתמחק את הווינדוס מc או שבביוס תגדיר לו שיעלה מd ואז f10 שמירת שינויים ולהפעיל מחדש בהצלחה
@דניאל-ביטון כשהתקנתי את הווינדוס על D לא היה כלום על C.
ולגבי הביוס, אני בכלל לא רואה את D בביוס, רק את C. זה גם מאוד מוזר
תודה רבה דניאל על העזרה! -
@momi נסו לעשות את דיסק 2 (של הD) ראשון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות