הפקס לא עובד ידנית רק דרך המחשב
-
מי מהחברים היקרים יוכל לעזור לי, יש לי פקס מחובר למחשב, משום מה מהיום כאשר אני שולח פקס דרך המכשיר עצמו - זה לא עובד, היינו אין התייחסות לליחצות, ואילו כאשר אני שולח דרך המחשב אם אני נכנס להגדרות של התקנים ומדפסות ולוחץ על זה, זה כן מצליח מה יכול להיות פתרון לזה?
-
מי מהחברים היקרים יוכל לעזור לי, יש לי פקס מחובר למחשב, משום מה מהיום כאשר אני שולח פקס דרך המכשיר עצמו - זה לא עובד, היינו אין התייחסות לליחצות, ואילו כאשר אני שולח דרך המחשב אם אני נכנס להגדרות של התקנים ומדפסות ולוחץ על זה, זה כן מצליח מה יכול להיות פתרון לזה?
-
@ועד מה זאת אומרת אין התייחסות כאילו רק כשאתה מנסה להדפיס או שלכל דבר זה לא מתייחס
@ephraum-tzvi כוונתי, שכאשר אני לוחץ בסוף התהליך על "שחור" או "צבע" ואז אמור הפקס לעבוד, משום מה זה לא מגיב, ולא נשלח. מה פשר הדבר הזה?
-
@ephraum-tzvi כוונתי, שכאשר אני לוחץ בסוף התהליך על "שחור" או "צבע" ואז אמור הפקס לעבוד, משום מה זה לא מגיב, ולא נשלח. מה פשר הדבר הזה?
-
@ועד איזה חברת מדפסת?
@ephraum-tzvi HP אבל נגמר לי האחריות
-
@ephraum-tzvi HP אבל נגמר לי האחריות
-
@ועד יש לך את האפליקציה של המדפסות?
@ephraum-tzvi באתר שלהם.
-
@ephraum-tzvi באתר שלהם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות